Vince, Artúr
-11 °C
-1 °C

Keményít a Playboy

2001.07.03. 13:20
Kapcsolódó cikkek (1)
Alapvető profilváltást hajt végre a szoftszexipar legendás cége, a Playboy Enterprises: 70 millió dollárért felvásárolnak három keménypornót sugárzó tévécsatornát. A híres magazin kiadója felismerte, hogy manapság a pay-per-view pornográfia az egyik legdinamikusabban fejlődő üzletág.
Az eddig az "ízlésesen igényes" vonalon mozgó Playboy Inc. átnyergel a keménypornóra
Összesen 70 millió dollárt (20 milliárd forintot) fizet a Playboy a Hot Network, a Hot Zone és a Vivid TV nevű csatornákért. Ezek mind pay-par-view elven működnek, vagyis a néző külön-külön fizet a megtekintett filmekért. (Ez az a szisztéma, amely annyi kellemetlen meglepetést szokott okozni a külföldi "vajaskenyértúrán" elegáns hotelekben elszállásolt magyar újságíróknak, amikor a főportás távozáskor meglebegteti a tévészámlát.)

Haggyá' má' a csöcsökkel!

Amikor Hugh Hefner 1953-ban piacra dobta az erotikus fotókat és sajátos humort vegyítő Playboy magazint, az a maga területén forradalmi lépés volt a tömegkommunikációban, de az utóbbi években sorra bekeményítő riválisok mellett a cég kínálata mára elhalványult, hadd ne mondjuk: elpuhult.

A pornócsatornák bevételei az utóbbi időben jelentősen növekedtek, mivel a nézők ma már otthonról rendelhetik meg a filmeket - magyarázta Christie Hefner, az alapító korszerű leánya.

Mintha a Rába Vagon- és Gépgyár indítana pornóadót

Az utóbbi években komoly, mainstream cégek sem szégyellték pénzüket a pornóiparba fektetni. Az AT&T Broadband nevű leánya kábelen terjeszti a legkeményebb szexet. A General Motors tulajdonában lévő DirecTV pedig tavaly körülbelül 150 millió dollárt termelt pornófilmekből.

A pay-per-view szisztémában kínált pornófimek tavaly az Egyesült Államokban összesen 465 millió dolláros bevételt hoztak, ami több mint egynegyede a műholdas és kábeles műsorszórók teljes, 1,73 milliárd dollárra rúgó pay-per-view bevételének - derül ki a Kagan World Media adataiból.

A nevüket ezért nem adják

Jeff Hoskins iparági elemző szerint az a tapasztalat, hogy minél keményebb a pornó, annál nagyobb a kereslet. A Playboy ennek ellenére meg szeretné őrizni a nevéhez fűződő képzeteket, így a most megszerzett 3 tévécsatornát nem a Playboy, hanem a Spice márkanév alatt fogja futtatni.

Ott cincognak az online jogok is

A társaság a nagy bevásárlással az online pornográfia izmosodására is reagál. A Hefner-lány ugyanis közölte: az üzlet során megszerezték a sugárzott filmek internetes közlési jogait is. A tőzsde igen pozitívan reagált az üzletre. A bejelentés hírére a Playboy árfolyama 12 százalékkal megugrott.

Paphos képekben

Ciprusi fotók, fantasztikus élmények. Nézd meg most!

Ha már erre járok beugrom

..tényleg ez történt, Palau és Mikronézia szigeteit járva úgy döntöttem, hogy Saipanra is átugrom.