Egyelőre persze megoszlanak a vélemények arról, hogy a műfaj túladagolása mennyire tudja majd lekötni a nézők figyelmét 2003-ban, az indulásnál leszűrhető jelek ugyanis vegyesek. Az mindenesetre biztosnak tűnik, hogy az év nagy sikereit a fodrászszalonokban és a night clubokban elrejtett kamerák oszthatják meg a nézőkkel. Peter Bazalgette, a Big Brother producercége, az Endemol elnöke szerint óriási jövő előtt állnak a reality műsorok.
|
American Idol
| |
A vezető amerikai valóságshow jelenleg a Foxon sugárzott American Idol. A második széria múlt héten kezdődő adásait 27 millióan nézték. Ez minden idők legmagasabb nézőszáma a szórakoztató műsorok tekintetében. A másik amerikai sikershow-ban, az ABC-n vetített Bachelorette-ben nők választanak potenciális partnert 25 jelentkezőből. A CBS Sztárkeresője az American Idolhoz hasonló.
|
|
A Channel 4 valóságshow-ja, a Wife Swap (Szerepcsere), amelyben házaspárok női tagjai kerülnek új szerepbe, kirobbanó sikert hozott a csatornának: az év első két hetében több mint ötmillióan látták a műsort.
Az adó másik reality show-ját, a The Salont (A szalon) 1,6 millióan nézték. A szalont a holland Endemol készítette. A BBC 2 Five Things I Hate About You (Öt dolog, ami miatt utállak téged) című műsorban szereplő párok megnevezik egymás hibáit, amelyekre később terhelő bizonyítékokat kell hogy keressenek. A Channel 5 Swag című reality műsorában a résztvevőket arra csábítják, hogy szabálysértéseket kövessenek el, a műsor pedig nyomon követi azok kivitelezését.
Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!