Ferenc, Olívia
-4 °C
4 °C

Pop-up hirdetések televízión

2002.07.18. 09:34
A TNT televíziós csatorna nyáron kísérleti jelleggel pop-up hirdetéseket alkalmaz. Eddig nem árasztották el a csatorna vezetését a dühös telefonok és levelek.
Mivel a hirdetésektől menekülő nézők a reklámblokkok idején reflexszerű csatornaváltogatásba fognak, a hirdetők és a hirdetési pénzre rászoruló televíziós csatornák kénytelenek új módszereket bevetni.

Az atlantai központú TNT televíziós csatorna nyáron kísérleti jelleggel pop-up hirdetésekkel teszi próbára a nézők tűrőképességét.

A képernyő mintegy negyedét eltakaró, tíz másodpercre megjelenő ablakokban jelenleg az American Express hirdeti pénzügyi szolgáltatásait, de a csatorna nem zárja ki, hogy a hirdetéseket szaporítandó más cégekkel is megegyezik.

Az American Express hirdetései 16 olyan filmben tűnnek fel, melyeknek témái passzolnak a hirdetett pénzügyi szolgáltatásokhoz.

"Ez egy figyelemfelkeltő eszköz" - nyilatkozta az Atlanta Journal-Constitution újságírójának a TNT általános igazgatója, Steve Koonin, aki szerint a kísérlet eddig sikeresnek nevezhető, mert nem kapták dühös telefonok és levelek tömegét.

A lap által megkérdezett médiaszakértők szerint a hirdetők számára fontos fiatal korosztályok könnyen alkalmazkodnak majd az új hirdetési formához, mivel a CNN hírműsorai már hozzászoktatták őket ahhoz, hogy megosszák figyelmüket a képernyőn egyszerre megjelenő különféle tartalmak között.