Az atlantai központú TNT televíziós csatorna nyáron kísérleti jelleggel pop-up hirdetésekkel teszi próbára a nézők tűrőképességét.
A képernyő mintegy negyedét eltakaró, tíz másodpercre megjelenő ablakokban jelenleg az American Express hirdeti pénzügyi szolgáltatásait, de a csatorna nem zárja ki, hogy a hirdetéseket szaporítandó más cégekkel is megegyezik.
Az American Express hirdetései 16 olyan filmben tűnnek fel, melyeknek témái passzolnak a hirdetett pénzügyi szolgáltatásokhoz.
"Ez egy figyelemfelkeltő eszköz" - nyilatkozta az Atlanta Journal-Constitution újságírójának a TNT általános igazgatója, Steve Koonin, aki szerint a kísérlet eddig sikeresnek nevezhető, mert nem kapták dühös telefonok és levelek tömegét.
A lap által megkérdezett médiaszakértők szerint a hirdetők számára fontos fiatal korosztályok könnyen alkalmazkodnak majd az új hirdetési formához, mivel a CNN hírműsorai már hozzászoktatták őket ahhoz, hogy megosszák figyelmüket a képernyőn egyszerre megjelenő különféle tartalmak között.