Business Talks '24
Üzleti konferencia
Az Eiffel-torony "fusztrálóan túlzsúfolt és túlárazott", míg a Stonehenge "mindössze egy csomó öreg szikla" – derül ki a Virgin Travel Insurance felméréséből, mely a tíz legkiábrándítóbb turisztikai látványosságot kereste.
A válaszadók szerint a Louvre Mona Lisájának, illetve New York Times Sguare-jének szintén negatív hatásai vannak, amelyek elriasztják a turistákat. Még Egyiptom nagy pirmaisait is elkerülnék a tesztben részt vevők, a rettenetes meleg és a sok kéregető miatt – írja a Telegraph.
A lista első helyén Párizs híres tornya, az Eiffel áll, amelyet a megkérdezett 1000 brit turista majdnem negyede tartott a legkiábrándítónak. A Virgin Travel álláspontja az, hogy a turistáknak, akik valami újra vágynak, inkább a kevésbé ismert célokat kellene választaniuk. A nemrég felfedezett kuleapi erdőt (Észak-Peru), vagy a Machu Picchut ajánlják a kiábrándultaknak, esetleg Kambodzsa dzsungelbe öltözött templomait, amelyek akkora területen vannak, hogy az ember úgy érezheti, egyedül ő kirándul arra.
Business Talks '24
Üzleti konferencia