Karót nyelt gyorspostások

2002.01.18. 12:58
A nagyvállalatok humortalanságának újabb bizonyítékát adta a UPS nevű amerikai kézbesítő cég: nyomást gyakoroltak egy Barbie-baba méretű, ám egészen más célcsoportnak szánt figura gyártójára, hogy az hagyja abba a forgalmazást. Billy, a kézbesítő ugyanis a BPS - Billy's Parcel Service - feliratot viselte a munkaruháján.
Öt éve gyártja a Totem International nevű brit cég meleg férfivásárlóknak szánt, különféle dresszekbe öltöztetett babáit. A szőke, német technodiszkókban nevelkedett Billy, a barna, popszakállas, tetovált Carlos és a színesbőrű Tyson tavalyig katonai és rendőri egyenruhában, illetve bőr bringásdresszben került a dobozba. Ezután jött az újítás, a barna gyorspostás uniformis, a markáns combizmok bemutatása végett hercig kis sorttal társítva.

Túlzottan dudorodott?

A UPS annyira megrettent a forrón dudorodó négyfejű combizmoktól, hogy tavaly ősszel levélben követelte a Totemtől a postásbabák gyártásának azonnali leállítását, mivel azok az óriáscég szerint rongálják a UPS imidzsét. A nagyvállalat szóvivője most bejelentette, hogy a Totem beadta a derekát és nem forgalmazza a 45 dollár 95 centért vesztegetett meleg babákat.

Mindenük a logó

Egyetlen cég maradt, amely karakánul ellenállt a UPS nyomulásának: a kaliforniai központú beproud.com nem hajlandó beszolgáltatni a Postás Billyket. A UPS azt állítja, hogy akciójának semmi köze Billy szexuális orientációjához és kinézetéhez. "Nekünk teljesen mindegy, hogy egy kisebb kézbesítő cég emberei vagy műanyagbabák viselnek a mienkhez hasonló egyenruhát" - fogalmazott a nagyvállalat szóvivője.

A kéretlen reklámkampány miatt a beproud.com készletei csütörtökön kifogytak.