Nemcsak szakma. Szórakozás és kultúra a DigitalFestival-on!

2009.04.24. 16:10 Módosítva: 2009.04.25. 10:53
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Önnek 1 üzenete érkezett: Töltsük meg együtt tartalommal eszközeinket. Ezt tanácsolja nekünk Kamarás Iván videóüzenetében.

http://www.indavideo.hu/video/Kamaras_Ivan_Hip-ervers

Ha a közösen szerzett tartalommal megtöltendő eszköz az idei DigitalFestival, akkor a javaslat meleg fogadtatásra talál, ígérik a szervezők, akik a helyszínnel is üzennek a publikumnak: szerdán a Gödörben nemcsak az értékes tapasztalatok, de a szórakozás és a kultúra is helyet kap az egész napos programban.

Az eseményen a digitális média hazai és külföldi nagyágyúi adják majd egymásnak a mikrofont és a prezentációs vezérlőket, így várhatóan igazi nyalánkságokat – és azonnal oldódó, pénzzé tehető tapasztalatokat – kínálva a legkülönbözőbb szektorok marketingeseinek és a digitális világ iránt érdeklődőknek egyaránt.

Néhány név az előadók közül:

Lauer, Camille - VML, Digital Insights Director

Zilch, Stefan - Myspace.com CEE, Sales Director

Kealy, Brian - Microsoft CEE, Consumer Marketing and PR Manager

Kearney, Andrew - UPC Broadband , TV produkciós alelnök

Rosenberg, Matt - Big Spaceship, Executive Vice President Client Engagement

Pozniak, Andrew - Google Inc., EMEA, Head of Travel

A kapcsolódó linkek alatt elérhető a teljes program is.

A szakmai elkötelezettség mellett - a főtámogató szlogenjével élve - a DigitalFestival is „mindent megtesz a szórakoztatásért". Nem a szakmai program végén vagy a kávé- és ebédszünetekben, hanem a tematikus blokkok részeként lesz alkalom a kikapcsolódásra (persze, csak ha a megfelelő eszközök be vannak kapcsolódva). Kamarás Iván eddig nem tapasztalt módon egy különleges verset szaval majd, fellép egy Guitar Hero sztár, és lesz Wii párbaj is. Hogy az mi? Hát ez az...

A lebonyolítás a tavalyihoz hasonlóan alakul: pörgős, 5 perces infózúzásokat keretez egy-egy 30 perces külföldi tapasztalattranszfer az 5 tematikus blokkban: Performance marketing, Innováció-jövőkutatás, Közösségi marketing, Weben túli digitális megoldások, Nettitűdök. A konferencia zárásaként két workshopon lehet kivesézni „forró" témákat: a kreativitás és az online zene marketing kérdéseit.

Mit mondhatnánk erre: végre egy rendezvény, ahol a catering (értsd: büfé, ebéd) valóban csak hab a tortán.

Kapcsolódó linkek:

A DigitalFestival hivatalos honlapja

A 2009-es DigitalFestival programja

DigitalFestival blog

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.