Huba
17 °C
33 °C

Egyedülálló borkínálat a Lidlben

2013.09.12. 14:32 Módosítva: 2013-09-12 15:03:42
A magyar borok mellett francia borvidékekről származó borokat tesz elérhetővé a Lidl az áruházaiban. Célja a vásárlói igények minél magasabb szintű kielégítése.

A Lidl Magyarország legfőbb jellemzője, hogy jó minőségű termékeket kínál, elérhető árakon. A diszkont áruházlánc célja azonban, hogy a meglévő kínálatát olyan magas minőségű termékekkel is bővítse, amelyekkel még szélesebb vásárlói kör igényeit elégítheti ki. A közelmúltban a borok kapták a legnagyobb hangsúlyt a bővítés első lépéseként, az elmúlt három hónapban mintegy 33 féle, kisebb és nagyobb magyar családi pincészet boraival nőtt a borkínálat, melyekből ez idő alatt több mint 100.000 palack került értékesítésre. Mától azonban a magyar borok mellett helyet kapnak a francia borvidékekről származó termékek is, melyekből decemberig 35 pincészet 85 borával találkozhatnak a vásárlók.

„Úgy gondoljuk, hogy a kiváló magyar borokkal nehéz felvenni a versenyt, de mégis szerettük volna, ha a legmagasabb minőségű termékeinket még tovább tudjuk bővíteni. Így esett a választásunk a francia borokra” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója. „Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a tőlünk már megszokott jó minőségű és kedvező árú termékeket a háttérbe sorolnánk: a kínálatunkban szélesítését szolgálják ezek a termékek”- tette hozzá.

A Lidl kínálata ráadásul egyedülálló, hiszen Magyarországon először fordul elő az, hogy élelmiszerkereskedelmi áruházlánc ilyen széles választékban mutassa be a francia borvidékek borait.

Nemzetközi áruházláncként a Lidl-ben nem egyedi eset az, hogy egyes országok legjobb termékei más országokban is elérhetővé válnak. A „Lidl a magyar beszállítókért” program keretében a magyar termelők áruival – közöttük borokkal is – találkozhatnak a vásárlók több európai ország Lidl üzleteiben. Az áruházlánc a 2013-as évben közel 4 millió palack magyar bort exportált.

www.lidl.hu