Huba
18 °C
34 °C

Ősszel sem nehéz!

2016.10.27. 13:54 Módosítva: 2016-10-28 13:06:12
Az újrahasznosítás, szelektív hulladékgyűjtés témával folytatódik a Médiaunió Nem nehéz…! című kampánya

Nem nehéz...!, erről szól a Médiaunió idei kampánya, amelynek témája a környezetvédelem, a tudatos fogyasztás, és a hulladék újrahasznosítása. Az idén áprilisban útjára indult kampány célja, hogy egyszerű, a mindennapi élet során könnyen alkalmazható környezetvédelmi tippekkel, tanácsokkal lássa el az embereket.

A kampány tavaszi szakaszában a hulladék keletkezésének megelőzése volt a középpontban, és ezzel kapcsolatban adott a kampány tippeket kommunikációs üzeneteiben is. A különböző tömegmédiumokban futó reklámok olyan egyszerű lépésekre hívták fel a figyelmet, mint hogy húzzuk ki a töltőt a falból, vigyünk magunkkal bevásárlótáskát és ne vásároljunk felesleges dolgokat.

A kampányhoz több közismert ember is csatlakozott és emelte fel hangját a környezetvédelem érdekében. A velük készült rövid videókban a hírességek tanácsokkal látnak el minket azzal kapcsolatban, hogyan tudunk odafigyelni a környezetünkre. Az őszi szakasz keretében eddig Bebe, Nagy Adri, Kiss Gergely, és Babos Tímea szólaltak meg a kampány keretében, és mondták el, hogyan figyelnek oda az újrahasznosításra, szelektív hulladékgyűjtésre a mindennapi életük során. A velük készült rövid videók majd a kampány Facebook oldalán lesznek láthatóak.

A kampány őszi szakaszának témája az, hogy mit tudunk kezdeni a már meglévő hulladékkal: az újrahasznosítás, újra felhasználás, szelektív hulladékgyűjtés kerülnek a középpontba. A Nem nehéz...! kampány őszi szakaszához a Fővárosi Közterület Fenntartó Zrt. is csatlakozott. A kampány második felében az Ökosulival is együttműködve egy általános iskolákat érintő akciót is szerveznek, amelynek keretében az általános iskolás gyerekeket fogják megszólítani.

Az őszi kampány reklámfilmjei október elejétől láthatóak, amik a szemétégetés, az elromlott háztartási gépek, és a hulladékgyűjtés problémájára fókuszálnak. A rádióban hallható reklámok, pedig ismét Hajdu B. István sportriporter kommentálásban hallhatóak. A kampány második felében az is a fő cél, hogy hasznos, könnyen alkalmazható tippekkel lássák el az embereket. Ezeket az érdeklődők a kampány Nem nehéz című Facebook oldalán, és a nemnehez.hu weboldalon tudnak elérni.