Munkahelyi motiváció à la 2017

2017.10.03. 09:56 Módosítva: 2017.10.03. 09:58
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Minden nap 1000 meg 1000 ember indul el úgy a munkahelyére, hogy se kedve, se motivációja nincs dolgozni. Ez hosszú távon nemcsak lelkileg lehet megbetegítő, de testileg is. Mit tudunk tenni ellene?

A HR szakemberek egyből rávágják az egyszerű és kézenfekvő választ: a kollégákat motiválni kell! Na jó, de mégis hogyan? Az egyik nagy múltú, autók bérbeadásával foglalkozó cég nagyszerű megoldást kínál erre a kérdésre: jutalmazd/ ösztönözd kollégáidat céges autóval! Rögtön meg fog nőni a munkakedv, ha az elért eredményeket pl. autóbérlési kerettel/ voucherekkel tartják számon, amit a kiváló munkatárs hétvégente, hetente havonta, vagy akár saját szabadidejében igénybe vehet. Egy másik izgalmas lehetőség, az olyan élményautókkal való jutalmazás, mint a BMW elektromos csodajárgánya, az i3, vagy a Mini offroad természetű Countrymanje.

sixt2

Nagy fejtörést okozhat a céges autóban történő hirtelen meghibásodás, ami akár több napirendi pontot is felboríthat. Ilyenkor fontos, hogy ne a probléma miatt idegeskedjünk, mint azt a legtöbben teszik, hanem legyünk motiváltak a megoldás megtalálására! Például, jó opció lehet egy csereautó, melynek köszönhetően a másnapi meetinget sem kell lemondani.

A legtöbb vállalatnál megrémülnek, ha a cég külföldi képviselete Magyarországra érkezik pl. egy ellenőrzés céljából. Ha a team egy jól olajozott gépezetként működik, megbízhatunk kollégáinkban/ beosztottainkban. Amennyiben önbizalommal duzzadó mellel állunk oda a regionális főnök/ügyvezető igazgató/tulajdonos elé, biztosak lehetünk a pozitív visszajelzésben. De ha valami miatt aggódnunk kell, akkor le is kenyerezhetjük a nagyfőnököt

egy jól megválasztott Sixt bérautóval, esetleg a reptérre érkező limuzinnal. Egy szép autónak senki nem tud ellenállni, főleg, ha az épp a legújabb modell, amit még talán senki sem látott!

Tanácsaink természetesen nem minden esetben válnak be, ezért fenntartásokkal kezelendők!

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.