Új horizontok az üzleti távközlésben

2007.06.06. 10:48
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Magyarországon az Európai Unióhoz hasonlóan a távközlés folyamatos globalizációja zajlik napjainkban. Szolgáltatók egyesülnek, nevet váltanak, közben a hagyományos PSTN alapú telefonos technológiák folyamatosan kezdenek háttérbe szorulni, és egyre komolyabb teret nyernek az Internet alapú szolgáltatások. Az iparágban vezető szerepet betöltő UPC, internet és kábeltelevíziós szolgáltatásai mellett már több mint 100.000 előfizető számára biztosít Internet hálózaton keresztül telefon szolgáltatást. A folyamatos piaci terjeszkedés a garantált minőségnek és a kedvező árának köszönhető.

A UPC Business üzletág, mely kifejezetten üzleti előfizetők számára fejlesztett, komplex Internet alapú szolgáltatásokat kínál, 2007-től nemzetközi támogatást kap mind technológia, mind marketing és értékesítés kapcsán. Megoldásaik elérhetőek a kisüzleti és a nagyvállalati szféra számára egyaránt, hálózati lefedettségük szinte az egész ország területére kiterjed.


Dr. Vida Zsuzsanna

Riportunkban a UPC Business kiemelt partnere, a Diego Kereskedelmi Kft. ügyvezetőjét, Dr. Vida Zsuzsannát kérdezzük:

- A  DIEGO sokak számára ismert Magyarországon, mégis mit kell tudnunk a vállalkozásról?

- A DIEGO 1992-ben alakult. Mindössze 3 év elteltével, látva a fejlődést és a piacban rejlő lehetőségeket, a vállalatot franchise rendszerűvé alakítottuk, aminek eredményeképp az ezredfordulóra már 30 üzlettel rendelkeztünk. 2007-ben áruházaink száma már közel 100 és a hazai piac mellett a fókusz már inkább a további külföldi piacok meghódítására irányul a környező országokban.

- Ez  akkor egy hatalmas szervezetet jelent, hogy lehet ezt kézben tartani?

- A vállalat mérete valóban megnőtt, és még nem beszéltünk arról, hogy a kínálat is kibővült, a szőnyeget kiegészítette a laminált padló, PVC, padlószőnyeg és 2005-ben a függöny. Számunkra a legnagyobb kihívást a piaci konkurenciaharc mellett a logisztika és az informatika jelenti, ezek nélkül a vevők gyors, minőségi kiszolgálása ma már nem lehetséges.

- A jól működő vállalat irányítási rendszerek alapja a megfelelő távközlési szolgáltatás. Hogyan kerültek kapcsolatba a UPC Business csoporttal?

- Vállalakozásunk központja már 10 éve Dabason van, mely körzet hírközlési szolgáltatója a Monor Telefon Társaság mely a UPC csoport tagja. A kezdetek óta együtt dolgozunk, és eddig bármiféle kérdéssel fordultunk feléjük mindig megállták a helyüket úgy, hogy az erősen versenyző piacon mindig versenyképes árakat biztosítanak számunkra.

- Az igénybevett szolgáltatások hogyan segítik a DIEGO üzletmenetét?

- A telefon szolgáltatások terén egyértelműen az árelőny az, ami megemlítendő, míg az internet szolgáltatás esetében nagyon fontos a rendelkezésre állás, a hibaelhárítás, vagyis a minőség, ami példaértékű. Véleményem szerint fontos az is, hogy nem egy személytelen szolgáltatóról van szó, aki valahol rendelkezik egy elérhetetlen ügyfélszolgálattal, ismerjük egymást, tudjuk mikor kivel kell felvenni a kapcsolatot.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.