2017.04.06. 10:50
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Újságolvasó alkalmazásunk kiváló terepe a felhasználókból ösztönös interakciót kiváltó rich media hirdetési megoldásainknak. Varázslatosan érdekes in-app hirdetéseink nem tolakodnak, kéretlenül nem csinálnak semmit, egyszerűen csak élmény velük találkozni. Ebben a cikkben minden kiderül a HolyF 360 hirdetésről, megnézheti működés közben, sőt feltöltheti saját kampányát is, hogy gyönyörködjön benne.

Ezzel a hirdetéssel olyan cikkoldalakon találkozik a felhasználó, amilyet most éppen ön is olvas. A Holy F360 formátuma gömbpanoráma, amiben körülnézhet a telefonjával. Az egész mozdulat ösztönös, az eredmény viszont annyira meglepő és szokatlan, hogy leesik tőle az álla, és gyermeki kíváncsisággal szemlél körbe.

Legfőbb előnye, hogy varázslatosan érdekes. A ember ösztönösen szeret körbenézni egy új helyen, pláne, ha úgy van megkomponálva a kép, hogy érezni, hogy a szélein túl is van miért fordulni. A kreatív alapüzenete lehet a kép maga, vagy elhelyezhető feliratokon a gömb belső palástján, azaz a kép bármelyik részén bárhol. Ezzel a hirdetési formával sem szeretnénk túlságosan zavarni a felhasználói élményt, emiatt például nem is futhat egyszerre ugyanazon a napon, ugyanazon a kiadványon a többi rich media formátummal, amikről már vagy olvasott itt, vagy hamarosan fog.

Nézze meg a sajátját!

A HolyF 360 hirdetéshez elég egy 2048x1024 pixel méretű statikus képet gyártania, ami Androidon és iOS-en is remekül mutat majd. Ezt akár most is megnézheti a saját szemével, ha hirdetése zóna azonosítóját ebben a cikkben a jobb felső sarokba tappintva felugró ablakba pötyögi. A zóna azonosítót adszerver ügyosztályunktól kapta meg, ha nem, kérje!

Tudnivalók és specifikáció

Méret: Minimum 2,5:1 arányú, 1200x480 px

Leírás: az Index alkalmazások (iOS, Android) kiadványaiban (kivéve Index2) megjelenő, cikkoldali rich media megoldás, melyre 480x480 px méretű betekintő ablakon keresztül látunk rá úgy, hogy a kreatív mértani közepe a nyitóállapot.  

Működés: A kreatív egy gömbpanoráma, melyet a felhasználó a készülék 360 fokos forgatásával tud teljesen bejárni.

A mobil rich media megoldások (tiltorama, magnet, magic, ablakos) azonos zónában jelennek meg, így azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők.

Anyagleadás: 2 munkanappal megjelenés előtt, CEMP SH technikai specifikáció

Árak: CEMP Sales House árlista és médiaajánlat .

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.