Electro World - jó start a camponában

2006.06.26. 10:42
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Az Electro World Camponából mindenki elégedetten távozott, de a legboldogabbnak az a házaspár érezhette magát, aki egy vadonatúj négykerekű tulajdonosaként térhetett haza. A nyertes fiatalember és felesége egy mindössze néhány hetes kisbaba boldog szülei, a negyedik családtagnak számító családi kisautót pedig nemrég vették át a Suzuki Ász szalonban.

A sikeres akció mögött az Electro World műszaki nagyáruház állt, mely a múlt hónapban a Campona bevásárlóközpontban hetedik magyarországi áruházát nyitotta meg, "A Camponával csak nyerhetsz" elnevezésű nyereményjáték kíséretében.

Több tízezer embert vonzott az Electro World Campona ellenállhatatlan négynapos nyitó akciója, valamint a nyitásra szervezett "Az Electro World Camponával csak nyerhetsz!" nyereményjáték, amelyen 1 db Suzuki a Swift GLX 1.3 személygépkocsit és 5 db wellness hétvégét sorsoltak ki. Az Electro World nagy sikerrel vezette be új áruházát, melynek vásárlói négy napon keresztül minden számla mellé egy sorsjegyet is kaptak.

A játékban való részvétel nem volt összeghez kötött, így minden számlához egy sorsjegy is járt. Így történt, hogy a fehér családi autó ezúttal gyakorlatilag két csomag fotópapír áráért talált gazdára. A nyertesek ezzel a vásárlással kapták meg a sorsjegyet, akkor még nem sejtve, hogy életük legszerencsésebb bevásárlásán egy csekély összegről szóló blokkal egy ekkora nyereményhez jutnak.

A nagysikerű nyereményjátékon az Aquaticum Debrecen Termál&Wellness Hotel jóvoltából még öt Welness-hétvégét is kisorsoltak. Ez az angol szó szabad fordításban azt jelenti: "érezd jól magad ", s a jókivánság nemcsak a Termál Hotel, hanem az elektronikával kereskedő cég üzletpolitikájára is jellemzô.

Az új 3500 négyzetméteres üzlet megnyitása a Camponában egy látványos piaci előretörés újabb állomása, figyelembe véve, hogy a cég mindössze öt évvel ezelôtt jelent meg a magyar piacon. A hét nagyáruház nálunk azt jelenti, hogy az Electro World a magyarországi műszaki üzletláncok között meghatározó szerepet tölt be. Magyarország mellett megjelentek és egyre népszerűbbek az Electro World elektronikai áruházak Csehországban és Lengyelországban is.

A magyarországi megjelenés (2002. február) óta sorra nyíltak az Electro World áruházak Budaörsön, Soroksáron, Budakalászon, majd Pécsett, Debrecenben, Dunakeszin, s végül a Campona bevásárló központban.

A siker titka az átgondolt, jól szervezett, vásárló-centrikus működés. Az ünnepi rendezvények és a mostanihoz hasonló nyeremény-akciók persze nem elegendők a vásárló jóindulatának tartós megnyeréséhez. Hosszabb távon ezeknél többet számít az udvarias kiszolgálás, a széles termékválaszték és az alacsony árak. Az Electro World szakemberei szerint ez a három képesség teremti meg azt a bizalmat kereskedő és vásárló között, mely a tartós és sikeres piaci jelenlét feltétele.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.