Minőség és megbízhatóság

2005.12.19. 10:08
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Nagyszabású fejlesztési tervekkel lépett a magyar piacra Spanyolország vezető ingatlanfejlesztő cége. Portugália, Marokkó, Lengyelország és Franciaország után a magyar piacon is bizonyít a Fadesa.

Az 1980 óta tevékenykedő cégcsoport elsőként Budapest belvárosában kezdett ingatlanfejlesztésbe: a Central Passage Budapest alapkövét idén október elején helyezték el vezető gazdasági és politikai személyiségek jelenlétében. Itt egy 271 lakásból álló lakóépület készül, amelyben üzletek, kávéházak és éttermek is helyet kapnak. A Király utcában hamarosan beinduló építkezés már most nagy sikert aratott, hiszen a lakások közel 90 százaléka már elkelt.

A Fadesa magyarországi piacra lépésekor hosszú távú üzleti tevékenység mellett kötelezte el magát, amelynek során valódi hozzáadott értéket, jólétet és munkahelyeket teremt Közép-Európa egyik legjelentősebben fejlődő országában. Más budapesti és az ország többi részén megvalósuló projektjei mellett a Fadesa felismerte a csepeli telkekben rejlő lehetőséget. E területen - amely a főváros jövőbeni fejlődése szempontjából kiemelkedő fontossággal bír - egyedi építészeti megoldásokat és korszerű stílust alkalmazva integrált fejlesztéseket hajtanak végre. Miután a Fadesa megvizsgálta a területen megvalósítható beruházás lehetőségét, nyílt, legális és tisztességes versenyben a legkedvezőbb ajánlatot tette. Mindezzel vállalta, hogy a terület fejlesztésekor három fő szempontot, a természetes környezet megőrzését, a tájképbe történő illeszkedést és az infrastruktúra kiépítését tartja szem előtt.

Az új városrész kialakításánál a spanyol ingatlanfejlesztési tapasztalatokat a magyar sajátosságoknak megfelelően adaptálják. A cég mindenekelőtt arra törekszik, hogy mindenben megfeleljen a magyar vásárlók igényeinek, mind a lakhatás, mind a szociális jólét terén. Az itt felépülő városrész tájba illő épületeivel harmonikus egységet alkot majd a környezettel. Az építkezés egyaránt szolgálja Csepel és a főváros érdekeit, hiszen a jelenleg elhanyagolt területen egy minden tekintetben korszerű, színvonalas és emberközpontú városrész épül, amely bizonyára Budapest egyik büszkesége lesz.

A minőségre és a tervek maradéktalan megvalósulására garancia a Fadesa eddigi sikertörténete és biztos háttere. Nem hiába, hiszen a 100 százalékban spanyol részvényesek tulajdonában lévő Fadesa-t az ingatlanpiaci szektor egyik legjelentősebb vállalataként jegyzik a Spanyol Tőzsdén. A spanyol cég jelenleg Hispánia legnagyobb ingatlanfejlesztője: összesen 18,54 millió négyzetméter lakás, iroda, és egyéb ingatlan tartozik a cég portfóliójába. A Fadesa az elmúlt években 100 000 otthont épített az országon belül és külföldön - ebből jelenleg 27 000-ben folynak még a munkálatok.

#alt#

A számok magukért beszélnek: 1998-ban a Fadesa összesen 91,54 millió euró értékű szerződést kötött. 2002-ben az üzletkötések értéke elérte a 453 millió eurót, 2003-ban ez az érték 525 millió euróra növekedett. 2004-re a társaság konszolidált üzleti eredménye elérte a 686,5 millió eurót, nettó nyeresége pedig 120,3 millió euró volt. Ez a 2003-as évhez viszonyítva 41 százalékos növekedést jelent. A kiemelkedő üzleti mutatók nagyban köszönhetők a Fadesa egyedi üzleti modelljének, amely egyben a siker kulcsa is: az Integrált Ingatlan Szolgáltatásnak. Ez a struktúra az ingatlanfejlesztés minden fázisát magában foglalja a telkek kiválasztásától a piackutatáson át az eladás utáni szolgáltatásokig - mindezt a Fadesa berkein belül, magasan képzett szakemberek segítségével valósítják meg.

A Fadesa hosszú távú jelenlétre számít Magyarországon; itteni befektetései hozzájárulnak a főváros megújulásához, és több ezer munkahelyet teremtenek. A cég a Central Passage Budapestet és a csepeli projektet követően már több hasonlóan jelentős ingatlanfejlesztés előkészítésén dolgozik, bízva a magyar gazdaságban és az itteni ingatlanpiac töretlen fejlődésében.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.