Internet Banking magánszemélyeknek és vállalatoknak

2004.06.14. 10:53
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A Raiffeisen Bank lakossági és privát banki ügyfeleit több mint fél éve kiszolgáló új Internet Banking rendszer májusban a kis- és középvállalkozások számára is minden funkciójával elérhetővé vált. A magánszemélyek pénzügyi tranzakcióik - többségében forint átutalás és betétlekötés - 45%-át már a DirektNet-en keresztül intézik. A pénzintézet folyamatosan fejleszti, és további funkciókkal egészíti ki a rendszer szolgáltatási körét.
A DirektNet-en (www.raiffeisen.hu) keresztül a bank ügyfele az összes, Raiffeisen Banknál vezetett adatait (felhasználható egyenleg, felhalmozott betéti vagy hitelkamat összege; a hitelkártyaszámla részletes aktuális hitelkártya-kivonata) megtekintheti. A számla tranzakciós naplója - mely egyedi igények szerint testre szabható - a tranzakciók részletes adatait egy évre visszamenőleg is megjeleníti.

A DirektNet-en forint- és devizautalások, belföldi és külföldi utalások, konverziós utalások, rendszeres (ismétlődő) forintátutalások, és saját számlák közötti átvezetések is végezhetők. A DirektNet egyik erőssége az átutalási funkció, amely modellezi a bankfiókban vagy a telefonos ügyfélszolgálatnál történő megbízás menetét. Az átutalási űrlap dinamikusan, az egyes adatok megadása során alakul ki, így teszi egyszerűvé és hibamentessé a tranzakció bevitelét. A rendszer kényelmi szolgáltatásához tartozik a kedvezményezettek adatainak felviteli, mentési és szerkesztési lehetősége

A forint- és devizaszámlákról a forrásszámla devizaneméhez igazodóan betétlekötések indíthatók. A hitelkártyával rendelkező ügyfelek bármely folyószámlájukról feltölthetik hitelkártyájuk egyenlegét.

A rendszer azonnali visszajelzést ad a tranzakciók teljesüléséről, illetve állapotáról. A nem azonnal teljesülő (pl. értéknapos) megbízások esetében az ügyfél személyes elektronikus "portál-postaládába" kapja meg a teljesülésről szóló információt. Ebbe a postaládába kapják a hitelkártyás ügyfelek is kártyájukkal kapcsolatos emlékeztető üzeneteiket (pl. befizetési határidő eljövetele, hitelkeret túllépése).

A Raiffeisen DirektNet megfelel a jelenlegi legszigorúbb biztonsági feltételeknek. A számlához kizárólag az ügyfél által ismert Direkt Azonosító és Direkt PIN (illetve a szolgáltatás aktiválását követően a titkos jelszó) segítségével lehet hozzáférni. Minden pénzügyi tranzakciót a jelszó újbóli megadásával meg kell erősíteni. A Raiffeisen Bank és az ügyfél számítógépe közötti kommunikáció 128 bites SSL kódolással védett.

A DirektNet - a bank honlapjáról letöltött, a telefonos ügyfélszolgálaton (T: 06-40-48-48-48) vagy a bankfiókban kért DirektNet Igénylőlap kitöltése után kapott - 8 számjegyű Direkt Azonosító és 4 számjegyű Direkt PIN kóddal aktiválható az Interneten keresztül.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.