A Martini visszatér a Forma 1-be

2006.02.01. 10:14
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

A Martini Racing, mely az egyik leghíresebb név a motorsport szponzoráció világában, bejelentette, hogy 2006-ban visszatér a Formula 1- be, mint a Scuderia Ferrari, a Fia Formula 1 világbajnokság legtekintélyesebb és legsikeresebb csapatának hivatalos partnere.

A Martini Racing, mely a jellegzetes Martini logót jelenteti meg az autón, 35 év alatt a világ motorsportjának legsikeresebbjei közül több csapattal is kapcsolatban állt már. A bejelentés, szentesítve egy több éves szponzori szerződést a globális ital márka és a Scuderia Ferrari között, tovább erősíti azt a szövetséget, mely összekapcsolja a Martinit egy csapattal és a sporttal kifejezve, tükrözve annak dinamikus, kozmopolita, kifinomult természetét.

Robert Furniss-Roe, a Martini Racing igazgatója kijelentette: "Rendkívül izgatottak az új Scuderia Ferrari partnerséggel kapcsolatban. Hosszú és büszke múlttal rendelkezünk a motorsportban, de ez a legutóbbi fejezet különösen hasznosnak és izgalmasnak ígérkezik számunkra és fogyasztóink részére egyaránt. A Ferrari gyártotta minden idők legemlékezetesebb versenyautóinak jó néhány példányát és nincs még egy csapat a Formula 1-ben, amely jobban tükrözné a Martini karakterét és személyiségét. A Formula 1 globális vonzereje látványos lehetőséget nyújt a fogyasztóinkkal való kapcsolattartáshoz és kommunikációhoz világszerte."

"A Martini különösen büszke a Martini Racing-en keresztüli motorsportbeli múltjára, és a Ferrari partnerséget is messze többnek tekinti, mint egy logó az autón". Furniss-Roe elmondta, hogy a büszkeséghez nagy mértékű szociális felelősség és a közösségek iránti tisztelet járul. A Martini Racing-nek több mint 35 éves, a legmagasabb szintű autósportban eltöltött múltja tökéletesen megérttette velünk az ital és a motorsport érzékeny környezetét. Formula 1-es pozíciónk a Ferrarival lehetővé teszi számunkra egy különösen fontos üzenet kommunikálását az ivás felelősségéről, mely bázisként fog szolgálni egy pan-európai alkoholmentes vezetés kampánynak, ami végig kíséri az ez évi Formula 1 szezont.

A Ferrari szponzoráción és az alkoholmentes vezetés kampányon kívül a Martini szponzorálni fog 2006-ban egy új lifestyle TV programot, amit a világ motorsport szériáinak ragyogása és látványosságai fémjeleznek. A Martini World Circuit 33 epizódja kerül sugárzásra világszerte 6 nyelven 2006. március elejétől.

A Martini Racing látványos története egészen 1968-ig nyúlik vissza. Azóta a Martini olyan illusztris csapatok listájával állt kapcsolatban, mint a Brabham, Alfa Romeo és a Lotus a Formula 1-ben, Porsche World Cup széria, a Ford és a Lancia a ralli világbajnokságon, Le Mans, Német túraautó bajnokság, és az Endurance VB.

A Martini különböző szponzorációkon keresztül szorosan kapcsolódott olyan motorsport legendákkal, mint az egyik legnagyobb formula 1 pilóta, Mario Andretti, vagy Carlos Reutemann és Michele Alboreto, a hatszoros Le Mans győztes Jacky Ickx, a ralli világbajnok Markku Alen, vagy az endurance világbajnok Ricardo Patrese. Mellettük még olyan híres pilóták dolgoztak a Martinival, mint Carlos Sainz, Colin McRae, Mikki Biasion, Didier Auriol, Juha Kankunnen, Francois Delacour és Derek Bell.

Furniss-Roe még hozzátette, közös olasz múlton és szenvedélyen osztozunk a Scuderia Ferrarival és egy izgalmas látványos 2006-os szezon áll előttünk, egy győztes olasz csapatban.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.