OMD Akadémia harmadik konferencia - 2003. május 13.
Macher Szabolcs, az OMD Hungary Ügyvezető Igazgatója az üdvözlőbeszéd után rövid összefoglalót adott az integrált kommunikáció elterjedéséről, kialakulásának okaról. Ezután Simon Francis, az OMD Europe Strategic Planning Director-a bemutatta az OMD új nemzetközi pozícionálását, és változó kommunikációs világunkhoz alkalmazkodó új, konzisztens munkamódszerét. Ezt követően Mező László, az OMD Hungary Group Média Igazgatója megismertette a hallgatósággal az OMD kommunikációs csatornatervezési módszerét egy szórakoztató, és tartalmas előadás keretében. Természetesen a média oldal is kifejtette nézőpontját az integrált kommunikációról. Várdy Zoltán a TV2 Kereskedelmi Igazgatójának prezentációja rávilágított a médiumokban rejlő integrált lehetőségekre és buktatóikra. Halász Domokos, az Extreme BTL ügynökség Ügyvezető Igazgatójának előadása az ATL és BTL eszközök hatékony összekapcsolásáról, és komplex együttesként való alkalmazásáról szólt. Ezt követően Pogány András, a Rapp Collins Ügyvezető Igazgatója az életciklus alapú kommunikációt mutatta be. "Elég bátrak vagyunk-e az integrált kommunikációhoz?" tette fel a kérdést Szépvölgyi Zsolt, a BBDO Budapest Client Service Director-a az integrált stratégia tervezés és megvalósítás követelményeiről beszélve. A konferencia záróelőadásaként Simon Powlet az OMD Hungary Group Média Igazgatója sikeres integrált megoldásokkal ismertette meg a közönséget multi-média és direct response témakörben.
A fenti témák aktualitását igazolta a 100 főt meghaladó részvételi szám, amely további lendületet ad az OMD Akadémia konferencia sorozat folytatásához
Főbb támogatók a TV2, Pesti Est és BBDO voltak.