OMD Akadémia harmadik konferencia - 2003. május 13.

2003.05.30. 08:58
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A tavalyi év sikere arra ösztönözte az OMD Hungary médiaügynökséget, hogy az OMD Akadémia néven bevezetett szakmai rendezvény-sorozatát az idei évben is tovább folytassa.
Magyarország piacvezető médiaügynökségeként az OMD Hungary folyamatosan törekszik arra, hogy az új irányvonalakat időben felismerje. Ennek megfelelően a harmadik konferencia központi témája az "integrált kommunikáció" volt, amely egyre inkább a figyelem középpontjába kerül, s a marketing szakma egészével szemben növekvő elvárásokat támaszt.

Macher Szabolcs, az OMD Hungary Ügyvezető Igazgatója az üdvözlőbeszéd után rövid összefoglalót adott az integrált kommunikáció elterjedéséről, kialakulásának okaról. Ezután Simon Francis, az OMD Europe Strategic Planning Director-a bemutatta az OMD új nemzetközi pozícionálását, és változó kommunikációs világunkhoz alkalmazkodó új, konzisztens munkamódszerét. Ezt követően Mező László, az OMD Hungary Group Média Igazgatója megismertette a hallgatósággal az OMD kommunikációs csatornatervezési módszerét egy szórakoztató, és tartalmas előadás keretében. Természetesen a média oldal is kifejtette nézőpontját az integrált kommunikációról. Várdy Zoltán a TV2 Kereskedelmi Igazgatójának prezentációja rávilágított a médiumokban rejlő integrált lehetőségekre és buktatóikra. Halász Domokos, az Extreme BTL ügynökség Ügyvezető Igazgatójának előadása az ATL és BTL eszközök hatékony összekapcsolásáról, és komplex együttesként való alkalmazásáról szólt. Ezt követően Pogány András, a Rapp Collins Ügyvezető Igazgatója az életciklus alapú kommunikációt mutatta be. "Elég bátrak vagyunk-e az integrált kommunikációhoz?" tette fel a kérdést Szépvölgyi Zsolt, a BBDO Budapest Client Service Director-a az integrált stratégia tervezés és megvalósítás követelményeiről beszélve. A konferencia záróelőadásaként Simon Powlet az OMD Hungary Group Média Igazgatója sikeres integrált megoldásokkal ismertette meg a közönséget multi-média és direct response témakörben.

A fenti témák aktualitását igazolta a 100 főt meghaladó részvételi szám, amely további lendületet ad az OMD Akadémia konferencia sorozat folytatásához

Főbb támogatók a TV2, Pesti Est és BBDO voltak.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.