Ambrus
-7 °C
3 °C

"Ez a Sláger már nem az a Sláger!"

2003.08.07. 14:11
Kapcsolódó cikkek (1)
A Sláger Rádió intenzív TV kampányt indít a nyáron. 2001. februárjában, azaz 2,5 éve használt utoljára a Rádió médiamixében TV-t. Akkor szintén a zenei imidzsének kommunikálására választotta ezt a médiumot.

Az intenzív Tv kampány célja, hogy a Sláger Rádió fő célcsoportjában a 30-49 évesek, illetve a fiatal felnőttek körében tudatosítsa, a Rádió megújult zenei formátumát. A Sláger rádió zenei megújulása nem egy újkeletű dolog, hiszen ez a folyamat - felismerve a megváltozott piaci igényeket - már a 2000-es esztendőben elkezdődött, és azóta folyamatosan a hallgatóink igényeinek megfelelően alakul-változik a Rádió zenei palettája. A Sláger Rádió a 60'-as, 70'-es évek slágereitől elszakadva, minden idők legnagyobb slágereit játsza, melyben legnagyobb súllyal a 80'-as évek zenei világa szerepel, de egyre gyakrabban találkozunk a 90'-es évek azon ismert dallamaival, amelyek a Sláger Rádió zenei arculatában meghatározóak. A rádió új zenei formátumát immár nem a korszakok jellemzik, tehát nem az számít, hogy egy-egy dal mikor született, hanem sokkal inkább az, hogy időtlen slágerré vált-e amely több évtizeden keresztül is megállja helyét. Ennek megfelelően újabb elemekkel bővült a zenei programkínálat, olyan érdekességek is helyet kapnak mint a "akkor és most" elnevezésű zenei blokk, mely hétköznaponként reggel 10.00-kor és délután 16.00 órakor egy-egy előadó korábbi és mostani legnagyobb slágereit egymást követően mutatja be, valamint a "Best of" hétvége, ahol vasárnap délután 1 órában egy ismert előadó életútját ismerhetjük meg.

A TV kampány kreatív ötletét maguk a hallgatók adták. Nem kívántuk hangzatos szlogenekbe bújtatni üzenetünket, inkább a hallgatóink visszajelzéseire alapozva, valódi Sláger hallgatók saját szavaival kívántuk a számunkra fontos információt megosztani célközönségünkkel. Rendszeres hallgatóink számára a Sláger rádió megváltozott, fiatalos imidzse már nyilvánvaló, azok, a hallgatók részére egyértelmű pozitívumok felismerése és tudatosulása pedig, hogy a Sláger Rádió kizárólag igényes, valódi zenét játszik a legnagyobb előadóktól, hétköznaponként nem ismétli slágereit valamint több zenével és kevesebb szövegge nagyban megkönnyítette munkánkat a szpot elkészítésénél.

A zenei imidzset hirdető TV szpot két verzióban, egy 30 és egy 15 mp-es változatban készült el, mely július közepétől lesz látható valamennyi jelentős TV csatornán.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Fergeteges Szilveszter

Fantasztikus szilveszteri vacsorával, hajnalig tartó bulikban, ismert sztárokkal töltheti el az év utolsó éjszakáját.