Új családtag érkezett

2004.10.18. 08:00
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Be kell vallanom mániákus telefonáló vagyok. Ismerőseim szerint be nem áll a szám, szeretek sokat beszélni, és minél részletesebben elmesélni szeretteimnek és barátainak, hogy éppen mi történt velem. Mivel mindig akad mondanivalóm, szinte állandóan a telefonon lógok. Így hát remegő kézzel bontom fel a hó végén érkező telefonszámlát, és néha már alig merem megnézni a rajta szereplő összeget. Mivel eme "gyengeségem" miatt állandó lelkiismeret-furdalás gyötör, nagy ujjongással üdvözöltem a kábeltévé- és chello szolgáltatásairól már jól ismert UPC legújabb szolgáltatását, a UPC Telefont, amely 2004. szeptemberében indult el Budapesten.

Úgy éreztem végre valaki gondolt rám és a"sorstársaimra is"! Az új telefont pofonegyszerű használat és meglepően kedvező díjak jellemzik, így már felkészítettem az ismerőseimet, hogy ezentúl még többet fogom zaklatni őket. A szolgáltatás a legmodernebb technológián alapul, de szerencsére ugyanúgy működik, mint a hagyományos vezetékes telefon.

Az egyszerű használat és jó hangminőség mellett utolérhetetlen előnye, hogy jóval olcsóbban beszélhetek, mint a hagyományos vezetékes telefontársaságoknál. Hiszen azon túl, hogy a UPC-nél nincs kapcsolási díj, a piacon a legalacsonyabb havidíjat is kínálja, továbbá percdíjai pedig akár 30 %-kal is jobbak tudnak lenni, összehasonlítva a többi vezetékes telefonon cégek díjaival.

De ez még nem minden! A UPC Telefon számomra legellenállhatatlanabb része, hogy a hálózaton belül minden telefonhívás ingyenes! Azonnal el is kezdtem rábeszélni a családot, barátokat, rokonokat és ismerősöket, hogy ideje váltani. Pláne, ha szeretnék többet hallani a hangomat. Innentől már csak az a dolgom hogy elegendő témáról gondoskodjak! Az pedig mindig akad...

Persze az sem utolsó szempont, hogy a UPC Telefon bármilyen hagyományos telefonkészülékkel használható. A telefonálás módja is teljesen megegyezik azzal, amit megszoktam, így nem kellett lecserélnem a kedvenc és megszokott telefonkészülékemet és nincs szükség semmiféle bonyolult előhívó számok tárcsázására sem. Ha rám tör a telefonálási vágy, csak kényelembe helyezem magam, felemelem a kagylót, és már tárcsázok is!

Az előbb taglaltakon felül a UPC Telefon számos praktikus extra-szolgáltatást is nyújt:

Havi és bekapcsolási díj nélkül automatikusan elérhetővé tesz olyan kényelmi szolgáltatásokat, mint az automatikus újrahívás, a hangposta, hívószámkijelzés, hívószámkijelzés tiltása, hívásátirányítás, kimenőhíváskorlátozás, hívásvárakoztatás, 3 résztvevős konferenciabeszélgetés, a "Ne zavarj" szolgáltatás, valamint a rejtett számról érkező hívások elutasítása. Aki ilyen szintű szimbiózisban él a telefonjával, mint én, annak az ilyesmire mindig szüksége van. Így nem kapok szívrohamot, ha fontos hívást várok, de el kell mennem otthonról, és ha úgy tartja kedvem egyszerre két barátnőmmel is cseveghetek!

A UPC Telefon szolgáltatása jelenleg Budapesten a I., II., IV., VII., VIII., XI., XIII., XIV., XVII., XXI. kerületekben érhető el, de azt hiszem egy igazán "szenvedélyes beszélőnek" emiatt még költözni is érdemes.

A UPC Telefon szolgáltatása megrendelhető a UPC honlapján, ügyfélszolgálatán, a 1221-es telefonszámon vagy személyesen a budapesti ügyfélszolgálati irodákban.

Ha kíváncsi, hogy lakóhelyén elérhető-e a UPC szolgáltatása, használja a UPC honlapon található szolgáltatáskeresőt vagy, hívja a UPC ügyfélszolgálatát!

A részletes tarifatáblázatok megtekintéséhez, kattintson ide!

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.