Fábián, Sebestyén
-12 °C
-3 °C

A magyar Veritas ásványvízbe beleszeretett az arab piac

2005.06.10. 10:48
A 2005-ös év egyik legdinamikusabban fejlődő hazai ásványvíz gyártó cége, az Aquarius-Aqua Kft. szerződést köt a bahraini székhelyű Al Hilal Grouppal. A sajtótájékozatóval egybekötött ceremóniára 2005.június 10.-én pénteken 14.30-kor kerül sor a Gundel étteremben.

A politikai és kereskedelmi életben egyaránt kiemelkedő arab vállalatkomplexum közel két milliárdos összbevételt ér el évente, tehát jelentős gazdasági befolyással rendelkezik az öböl országaiban. Igazán jelentős teljesítmény, hogy ennek a nagy múltú holdingnak sikerült felkeltenie az érdeklődését a Veritas iránt. A közép keleti régióról érdemes tudni, hogy a víz és ezen belül is a természetes ásványvizek stratégiai fontosságú terméknek számítanak a természeti adottságok miatt. A magyar ásványvíz nem csak kiváló összetételével és nagy tisztaságával, hanem különleges megjelenésével is hatott a külföldi partnerekre, akik szó szerint beleszerettek a termékbe.

Az Aquarius-Aqua Kft. a múlt hónapban látogatott Bahrainbe, ahol már felvették a kapcsolatot a cég tulajdonosaival, akik magyarországi látogatásuk során a Veritas ásványvíz hazai hátterét személyesen is megismerve rögtön elő is készítették a szerződéseket.

Az Aquarius-Aqua neve a Veritas ásványvíz kapcsán az idei évben került be a köztudatba. Az 1992-től Benedek és Plutzer Kft.-ként jegyzett cég 2005-től működik új néven, miután a hangsúly egyre inkább áttevődött az ásványvíz palackozásra és forgalmazásra a bio ecet és likőrgyártásról.

A kitűnő ásványvizet adó kúttal rendelkező vállalkozás 2000 óta a legnagyobb élelmiszeráruház láncok beszállítója saját márkás ásványvizekkel, melyeket 2004-ben az MMM objektív vizsgálata ár-érték bajnoknak kiáltott ki. A cég idén dobta piacra első önálló márkanévvel rendelkező természetes ásványvizét: a Veritast. A termék már az év elején a párizsi Aqua-Expón is szép sikereket ért el: szénsavas kategóriában lett helyezve, valamint csomagolása miatt nívódíjra is előterjesztette a Zenith International.

Az arab partnerek is elismerték, hogy a Veritas egy jó példa arra, hogy egy kiváló minőségű magyar termék világszínvonalú csomagolással, tudatos marketingstratégiával nagy sikerekre számíthat a világ bármely részén. A két cég bahraini találkozója során már olyan helyekre ajánlotta sikerrel a Veritas ásványvizet, mint a Sheraton és Ritz szállodalánc, a Royal Air légitársaság és a helyi kereskedelmi hálózatok. Az arab régióban történő disztribúciót az Al Hilal Group 2 millió dolláros hirdetési és marketing költséggel fogja támogatni, a kereskedelem előre láthatóan már ez év szeptemberétől megindul.

Paphos képekben

Ciprusi fotók, fantasztikus élmények. Nézd meg most!

Ha már erre járok beugrom

..tényleg ez történt, Palau és Mikronézia szigeteit járva úgy döntöttem, hogy Saipanra is átugrom.