A magyar Veritas ásványvízbe beleszeretett az arab piac

2005.06.10. 10:48
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A 2005-ös év egyik legdinamikusabban fejlődő hazai ásványvíz gyártó cége, az Aquarius-Aqua Kft. szerződést köt a bahraini székhelyű Al Hilal Grouppal. A sajtótájékozatóval egybekötött ceremóniára 2005.június 10.-én pénteken 14.30-kor kerül sor a Gundel étteremben.

A politikai és kereskedelmi életben egyaránt kiemelkedő arab vállalatkomplexum közel két milliárdos összbevételt ér el évente, tehát jelentős gazdasági befolyással rendelkezik az öböl országaiban. Igazán jelentős teljesítmény, hogy ennek a nagy múltú holdingnak sikerült felkeltenie az érdeklődését a Veritas iránt. A közép keleti régióról érdemes tudni, hogy a víz és ezen belül is a természetes ásványvizek stratégiai fontosságú terméknek számítanak a természeti adottságok miatt. A magyar ásványvíz nem csak kiváló összetételével és nagy tisztaságával, hanem különleges megjelenésével is hatott a külföldi partnerekre, akik szó szerint beleszerettek a termékbe.

Az Aquarius-Aqua Kft. a múlt hónapban látogatott Bahrainbe, ahol már felvették a kapcsolatot a cég tulajdonosaival, akik magyarországi látogatásuk során a Veritas ásványvíz hazai hátterét személyesen is megismerve rögtön elő is készítették a szerződéseket.

Az Aquarius-Aqua neve a Veritas ásványvíz kapcsán az idei évben került be a köztudatba. Az 1992-től Benedek és Plutzer Kft.-ként jegyzett cég 2005-től működik új néven, miután a hangsúly egyre inkább áttevődött az ásványvíz palackozásra és forgalmazásra a bio ecet és likőrgyártásról.

A kitűnő ásványvizet adó kúttal rendelkező vállalkozás 2000 óta a legnagyobb élelmiszeráruház láncok beszállítója saját márkás ásványvizekkel, melyeket 2004-ben az MMM objektív vizsgálata ár-érték bajnoknak kiáltott ki. A cég idén dobta piacra első önálló márkanévvel rendelkező természetes ásványvizét: a Veritast. A termék már az év elején a párizsi Aqua-Expón is szép sikereket ért el: szénsavas kategóriában lett helyezve, valamint csomagolása miatt nívódíjra is előterjesztette a Zenith International.

Az arab partnerek is elismerték, hogy a Veritas egy jó példa arra, hogy egy kiváló minőségű magyar termék világszínvonalú csomagolással, tudatos marketingstratégiával nagy sikerekre számíthat a világ bármely részén. A két cég bahraini találkozója során már olyan helyekre ajánlotta sikerrel a Veritas ásványvizet, mint a Sheraton és Ritz szállodalánc, a Royal Air légitársaság és a helyi kereskedelmi hálózatok. Az arab régióban történő disztribúciót az Al Hilal Group 2 millió dolláros hirdetési és marketing költséggel fogja támogatni, a kereskedelem előre láthatóan már ez év szeptemberétől megindul.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.