Így mutat példát az osztrák vasutak ügyfélközpontúságból és humánumból

2015.09.11. 11:55

"Emberiesség a vonaton?" "Sínen az emberiesség?" - nehéz jól lefordítani az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) most indított tájékoztató oldalának címét, amit a rendkívüli helyzet miatt hoztak létre. 

Az osztrákok csütörtökön leállították a vonatközlekedést Magyarország és Ausztria között. Nickelsdorfnál és a bécsi Westbahnhofon több ezer menekült vár arra, hogy továbbutazhasson. A vasúttársaságnak azonban a nehéz időkben is fontos az utazóközönség és a humánum. Ezért írták ezt a közleményt. Önök szerint ez pénzkérdés? A kép után elolvashatja a teljes fordítást.

Az ÖBB közleménye:

"Emberiesség a vonaton

Az utas az első. Középpontban az ember: minden ember.

Európa hatalmas kihívás előtt áll. Az elmúlt hetekben egyre több ember érkezett a háború sújtotta övezetekből országunk határaira. A vasút mint személyszállítással foglalkozó vállalat ennek a konfliktusterületnek a középpontjában áll.

Az ÖBB-vel naponta több ezer ember utazik - többségük Németország irányába. Ez rendkívüli helyzetet okoz a járatokon és Ausztria vasútállomásain, és hosszabb ideig így maradhat, különösen a nyugatra irányuló, Budapest-München közötti közlekedésben.

Az ÖBB munkatársai ezt a helyzetet kezdettől fogva az emberiesség szellemében kezelik. Szorosan együtt dolgozunk a Caritas-szal, a mentőkkel,  a Vöröskereszttel, alapítványokkal, a rendőrséggel és önkéntes segítőkkel.

A jövőben is mindent megteszünk, hogy önök a lehető legkényelmesebb körülmények között utazhassanak. Kérjük szíves megértésüket az esetleges fennakadások miatt ezekben a rendkívüli időkben."  

Olvassa el a MÁV-Start tárgyszerű tájékoztatását is.