Unalmas volt a cseh választási kampány
A választás két nagy esélyese - a Polgári Demokratikus Párt és a Cseh Szociáldemokrata Párt - csütörtökön délután Prágában, illetve Ostraván tartott kampányzárót. Megfigyelők szerint a szociáldemokraták kampányát a "nyugodt erő" és a "szolidaritás" jelszavakkal lehetne jellemezni, míg a polgári demokraták a "szakértelemre" és az esetenkénti "konkrét témákra" helyezték a hangsúlyt. A vitában résztvevő reklámügyi szakemberek szerint a pártok az idén mintegy 350 millió koronát költöttek a választási kampányra. Egy friss felmérés szerint a csehek 28 százaléka úgy véli, hogy a választás eredménye befolyásolni fogja az ország életét, míg 46 százalék szerint semmiféle lényeges változásra nem lehet számítani. Az emberek 26 százalékának nincs egyértelmű véleménye a kérdésről, illetve nem nyilatkozott.