Van, aki forrón szereti Magyarországot
További Külföld cikkek
- Ezért nem tudták megakadályozni az oroszok a moszkvai terrortámadást
- Így épült ki a háború alatt az oroszok kereskedelmi szellemflottája
- Egy nyolcéves gyermek az egyetlen túlélője az afrikai buszbalesetnek
- Ferenc pápa megmosta tizenkét női rab lábát
- Újabb buszbaleset történt Németországban, több tucat ember megsérült
"A city to visit, a city to live"
A kampánytól 8 százalékos forgalomnövekedést várnak és reménykednek benne - hangzott el a hétfői tájékoztatón - hogy sikerül behozni, majd lekörözni Prága népszerűségét. Jóllehet, ezután is valószínűleg "csomagban" utaznak majd Közép-Kelet-Európába az amerikaiak, csupán egy ország megtekintéséért kevesen vágnak neki Európának.
A televíziós kampányt nyomtatott hirdetések, hírlevelek, direct mail akciók kísérik. A Magyar Turizmus Rt. New York-i külképviseletének internetes honlapján, a gotohungary.com címen összeállítás jelenik meg, ahol letölthető lesz a reklámfilm. Az érdeklődők nemcsak a filmet tekinthetik meg, de megtalálják rajta a színész nyilatkozatait, a vele készült interjúkat és a forgatáson készült képeket. Elképzelhető, hogy később Ázsiában és Nagy-Britanniában is vetíteni fogják a félperces klipet.
Curtis ingyen vállalta
A Magyarországot reklámfilmekben népszerűsítő Tony Curtis nem kért pénzt a forgatásért, sőt, még budapesti repülőjegyét is maga fizette. Curtis a Magyar Turizmus Rt. októberi sajtótájékoztatóján elmondta, magyarországi gyökerei miatt vállalta a szereplést az országot népszerűsítő filmben, illetve azért, mert az Egyesült Államokban nem igazán ismerik Magyarországot. Bár gyermekkorában ő sem sokat tudott az országról, egyedül a Hertz szalámi neve csengett ismerősen. Curtis szerint egyedülálló érzés magyarnak lenni, a magyarokat kedves és barátságos embernek ismerte meg, a "magyar nők pedig gyönyörűek".