Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMAz amerikai Adweek reklámszakmai folyóirat ezt az öt reklámot szavazta meg a hét legjobbjának:
Ez egy korábbi, vb-re készült film második része (itt az első), arról szól, hogy a távoli jövőben valamiért űrfutball segítségével tudjuk csak megvédeni a Földet a betolakodó idegenektől, de a Samsung termékei még ebben szörnyű helyzetben is a rendelkezésünkre fognak állni.
A zenetévén hamarosan indul egy új reality Meztelen randi címmel, ahhoz készült ez a reklám. A kommentekben meg lehet vitatkozni, hogy "úristen, gyerekek is lehettek ott", illetve "ha nem tetszik, nem kell nézni."
Idén lesz először rájátszás az egyetemi amerikaifoci-bajnokságban, ennek a közvetítését promózza az ESPN sporttévé Rudy Ruettiger legendás játékos, azóta motivációs előadó beszédével, ami nem teljesen úgy sül el, ahogy szeretné.
Ez egy nagyon szép reklám, tériszonyosoknak ellenjavalt.
Mindenki tisztel mindenkit, Nike márkájú sportruházatban.
Ez sajnos nem került be az ötbe, viszont muszáj szerepeltetnünk, mert vicces: Neil Patrick Harris nem ihat sört a reklámban, de nem érti miért. A legjobb rész, amikor megkérdezi, hogy ha esetleg rendes Heinekent öntetének a lightos üvegbe, akkor se?
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM