Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Twitter és a Nielsen közös felmérése szerint már 140 karakter is jelentős hatással bír a mozilátogatók döntéseire, írja a Hollywood Reporter. A kutatás során tizenhárom évnél idősebb mozilátogatókat kérdeztek, akiknek 87 százaléka ismerte el, hogy filmválasztásaira nagyban hatott mindaz, amit a Twitteren láttak, illetve olvastak róla. Ugyanez a szám viszont 47-re csökkent, amikor a közeli barátaik és családtagjaik tweetjeiről faggatták őket. A hatás a pozitív és a negatív véleményeknél egyaránt kimutatható.
Ám a mozibarátok nem csupán a Twitteren tájékozódnak: a felmérés azt is kimutatta, hogy a nézők 62 százaléka a neten vagy különböző mobilappokon tájékozódik a hamarosan megjelenő filmekről. Jennifer Prince, a Twitter szórakoztatóipari igazgatója azt is megjegyezte, a megkérdezett felhasználók 65 százaléka követ legalább egy filmes profilt a felületen, ezért azt javasolja a stúdióknak, filmjeiknek legalább hat hónappal a premier előtt hozzanak létre egy Twitter-fiókot.
Hasonlóan vélekedik Marc Weinstock is a 20th Century Fox nevében:
A Twitternek kulcsfontosságú szerepe volt az X-Men: Az eljövendő múlt napjai című filmünk sikerében. Volt egy csodás filmünk, és készítettünk hozzá néhány könnyedén megosztható tartalmat. A Twitter számunkra tökéletes platform volt arra, hogy terjesszük az igét.
Anthy Price a Disneytől pedig így nyilatkozott:
A Twitter remek felület volt számunkra, hogy közvetlen és kreatív módon érjük el a keményvonalas mozibajárókat, és némi hírverést csapjunk a film körül.
A Twitter a blogján is beszámolt a felmérés eredményeiről.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM