Egy magyar reklámügynökség két reklámfilmjét is díjazták Cannesban a Corporate Media & TV Awardson, ahol a világ legjobb céges dokumentumfilmjeit, imázsfilmjeit és pr-videóit díjazzák, vagyis azokat a reklámokat, amik túlnyúlnak a tévéreklámok félperces műfaján.
A Greenroom egyik első helyezését, azaz Arany Delfinjét a MOL Groupnak készített videóval és a hozzá tartozó site-tal nyerte meg. A nyertes filmet (rendező: Mankovits Marcell, operatőr: Győri Márk) a tizenhárom országban futó toborzó kampány részeként földtudományi és olajmérnöki képzésben résztvevő hallgatóknak készült, és egy egyetemistáknak indított virtuális olajfúró versenyt reklámozott. A zsűri minden bizonnyal azt díjazta, hogy a cégnek sikerült beadnia, hogy az olajfúrás izgalmasabb az összes inváziós ufó-filmnél, vagy chemtraillel sűrűn permetezett összeesküvés elméletnél is.
A másik első díjat a Herosz Állatotthon 1 százalékos adománygyűjtő reklámja (rendező: Sós Bálint, operatőr: Garai Gábor) kapta, ami a fekete-fehér indítás után megmutatja, hogy nem csak bűntudattal és könnyekkel lehet hatni az állatbarátokra. Hanem egy boldog kutyával, meg persze egy ideggyenge reklámfilmrendezővel is.
Tavaly a Magyar Állami Operaház vállalati imázsfilmje egy ezüstöt nyert a fesztiválon, továbbá a zenéjéért egy Fekete Delfint kapott.