Miklós
-7 °C
4 °C

A Spotify nekimegy a Youtube-nak

2016.01.25. 19:22

Keményen ráerősít a videós tartalomra a Spotify, írja a Wall Street Journal. A zenestreaming-szolgáltató ezen héten kezd el mozgóképes tartalmakat is sugározni a mobilos applikációján keresztül olyan kontentgyártóktól, mint az ABC, a Condé Nast, TBS, Fusion, Comedy Central, Vice, ESPN, BBC vagy a Disneyhez tartozó, eddig kizárólag a Youtube-ra fókuszáló Maker Studios. Az újítás egyelőre csak Androidon lesz elérhető Nagy-Britanniában, Németország, Svédországban és Amerikában, jövő héten pedig már iOS-en is.

A Spotify egy ideje már teszteli a videós tartalmakat és a terveik szerint alapvetően rövidebb videókra fókuszálnak, de az ígéretek szerint már fejlesztés alatt egy kifejezetten zenés tematikájú sorozat is.

A videók reklámok nélkül mennek majd, mert az a célja a cégnek, hogy a felhasználók minél több időt töltsenek az applikáción belül. Reklámok a fizetők felhasználóknak egyébként sincsenek, így nem csak nekik, de a Spotifyt ingyenesen használó usereknek is elérhetőek lesznek a videós tartalmak.

Egy ideje a Facebook is nagyon komoly lépéseket tesz a videós tartalmak erőltetésére, így a műfaj abszolút legnépszerűbbjének számító Youtube újabb konkurenst kapott.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Budapest Te Csodás!

Karácsonyi pompába öltözött utcák, színes adventi vásárok, gazdag kulturális élmények, ez mind Budapest.