A Spotlighthoz készült a legjobb előzetes 2015-ben
Tizenhetedik alkalommal tartották meg a Golden Trailer Awardsot, amin arról döntenek, hogy melyik film marketingcsapata dolgozott a legjobban. Az előzeteseket díjazó eseményen végül a Warner vitte haza a legtöbb díjat (szám szerint 11-et), de a stúdiók között elég igazságosan mozogtak a szobrocskák, mert a Fox és a Disney 10, a Universal 9, a Lionsgate pedig 8 díjat nyert.
A legfontosabb díjat végül a legjobb filmnek járó Oscart is elnyerő Spotlight kapta az Anwers című előzeteséért.
Az akció kategóriában végül az idei év egyik meglepetésfilmje, a Deadpool nyert.
A legjobb családi/animációs film marketingnek pedig A dzsungel könyve remake bizonyult.
Utóbbi volt egyébként az este nagy győztese, mert végül további három kategóriában – legjobb eredeti zene, legjobb animációs/családi filmes tévészpot, legjobb eredeti zene tévészpothoz – is nyert. Filmek mellett tévésorozatok és videojátékok reklámkampányát is díjazták, a Hollywood Reporteren meg lehet nézni a teljes listát.
Bónuszként iderakjuk a leginnovatívabb videojátékos reklámkampány díját elnyerő The Ballad of Rambro c. klipet, ami a Broforce nevű indie játékhoz készült.
Rovataink a Facebookon