Egy nap alatt 139 millió nézője volt a Halálos iramban 8 előzetesének

2016.12.14. 10:51

Ennyi a hír, de azért megmutatjuk megint azt az előzetest, amin nyilvánvalóan látszik, hogy a trollkodás magasiskolája, avagy felesleges és eszetlen pénzköltés Mága Zoltánja. Aki ezt  komolyan veszi, az egy idióta, ezen röhögni kell és a moziban felállva üvölteni, amikor a tengeralattjáró előbukkan a jég alól, az autók repülnek a levegőben, a Szikla meg erre csak annyit mond, hogy

Kéne egy nagyobb teherautó.

Zseniális, na.

A vasárnap kitolt előzetest 24 óra alatt 139 millió alkalommal játszották le, amivel 11,4 millió nézőt vert az eddigi rekordtartó Szépség és a szörnyeteg legutóbbi előzetesére. A szám nem véletlen, nagyon is tudatos marketingstratégia eredménye:

  • Az előzetest a Universal a New York-i Times Square-en mutatta be a szereplőgárda (Vin Diesel, Dwayne Johnson, Tyrese Gibson, Chris “Ludacris” Bridges, Michelle Rodriguez és Nathalie Emmanuel) valamint a rendező F. Gary Gray segítségével, természetesen hatalmas tömeg előtt.
  • Minderről a Facebookon élőben számoltak be, az eseménynek online 4 millió nézője volt .
  • A kisfilmet (nem akarom még egyszer leírni az előzetes szót) az NBC vasárnap esti amerikaifutball-közvetítésének felvezető műsorában is leadták, és mivel éppen az egyik nagy rangadó, a New York Giants - Dallas Cowboys-meccs elé tolták be, potenciálisan 26,7 millió néző láthatta.

A 139 millió nézőt nem csak a YouTube-ról és a Facebookról szedte össze az előzetes. Az ezen a két platformon generált 89-90 millió néző mellé 18,5 millió jött egyéb videómegosztókról, a színészek közösségi médiás felületeiről (pl. Twitter) pedig 32 millió. Egy érdekesebb szám még:  Vin Diesel és Dwayne Johnson Facebook-Instagram-Twitter követőinek száma 270 millió.

A franchise első hét filmje 3,9 milliárd dollár termelt, a hetedik egymaga 1,5 milliárdot, szóval van értelme tovább hajtani ezt a rollert.

Ne maradjon le semmiről!