Robin Hoodot is futtatják a Super Bowlon

2010.02.04. 14:26
A Super Bowl, Amerika legnézettebb sporteseménye körüli félperces reklámért hárommillió dollárt is hajlandóak fizetni a filmprodukciók.

Tavaly kilenc filmet promózott öt stúdió az amerikaifutball-bajnokság döntője alatt, idén már csak három stúdió vesz reklámhelyet nyolc filmnek.

A Paramount a Viharszigetet és Az utolsó léghajlítót mutatja be fél percben, tavaly a Transformers második részét, a Star Treket és a G.I. Joe filmet reklámozták.

A Super Bowl-on való marketing nem jelentett automatikusan sikert. Az elveszettek földje például hatalmasat bukott a kasszáknál, illetve a Boszorkány-hegy is elég rosszul szerepelt. A Disney idén három filmjét hirdeti ugyanitt, az Alice Csodaországban, a Toy Story 3 és a Perzsia hercegének fél percével érkezik.

Az Universal a hányatott sorsú Farkasembert és a Robin Hoodot mutatja be. A stúdió jelenleg azon gondolkodik, hogy a 3D-s animációs filmjét, a Despicable Me-t is beszorítja az ütemtervbe.

A Sony nem főműsoridőben, hanem még a játék előtt rukkol elő a Bounty Hunter reklámjával, az Overture a Crazies promóciós anyagát a játék után vetíti.