Az olvasók meglepetésére a hirdetést nem más helyezte el, mint a McDonald's. A világ legnépszerűbb gyorsétteremláncát annyira aggasztja Spurlock nagy port kavaró filmje, hogy szokatlan ellenkampányba kezdett. Mivel a 'Super Size Me' a héten debütál az Edinburghi Filmfesztiválon, és három héten belül kezdik vetíteni az angol mozik, a cég úgy döntött, felkészül a támadásra.
Nem teljes az egyetértés
"Meglepődnének, ha tudnék, mennyi mindennel egyetértünk, ami ebben a filmben elhangzik" - így a McDonald's. "A film lényegi mondanivalója, miszerint nem jó, ha túl sokat eszünk és túl keveset mozgunk, igaz."
Ezután természetesen arra is kitérnek, hogy egy átlag McDonald's-vásárlónak hat évig tartana ezt a mennyiségű hamburgert elfogyasztania, amit Morgan Spurlock megevett a forgatás harminc napja alatt. Azt is állítják, hogy a filmben Spurlock eltúlozta a mozgáshiány mértékét is.
Vita salátával
Az angliai McDonald's szóvivője, Amanda Pierce elmondta: "Biztosak akartunk lenni abban, hogy igazi vitára kerülhet sor és az emberek a mi véleményünket is meghallgathatják."
A hirdetés kitért arra is, hogy a gyorsétteremben Big Mac és sültkrumpli mellett salátákat, gyümölcsöket és bio-ételeket is fogyaszthatnak az angol vásárlók.