Az új King Kong fellendíti világgazdaságot?

2005.09.08. 13:43
Mi a kapcsolat egy óriási majom, a Volkswagen, a Kellog's a Toshiba, a Chase, New York Város Önkormányzata, a Nestlé és a Burger King között? Az előbbi Peter Jackson rendező új víziója a King Kongról, utóbbiak pedig azok a partnerek, amelyek valamilyen módon részt vesznek a film népszerűsítésében - a UIP-híre szerint mindezt a gyártó Universal Studios jelentette be a napokban. A produkció karácsony előtt, december 14-én kerül a mozikba, de a világméretű kampány már októberben megkezdődik.

A Kellog's például 18 millió csomag kingkongos zabpelyhet dob piacra, amelyek világszerte 24 000 üzletben árulnak majd. A Nestlé több mint 10 millió zacskó édességgel rukkol ki, amelyek oldalát a hatalmas majom díszíti. A Chase bank Limited Edition King Kong Universal Entertainment MasterCardot ad ki, decemberben pedig 7500 amerikai Burger Kingben jelennek meg kingkongos ajándékok.

A szuperprodukciót a világpremier hónapjában, decemberben nézhetik meg a nézők a magyar mozikban.