Woody Allen szülinapja az Örökmozgóban
A hetvenes évekből két ironikus-önironikus darabot vetítenek a neurózissal és komplexusokkal küzdő New York-i értelmiségiről (Annie Hall, Manhattan), a nyolcvanas évekből csehovi ihletésű családtörténetet (Hanna és nővérei) és az ötvenes évek gengsztervilágát idéző melankolikus filmet (Broadway Danny Rose), és egy szentimentális tisztelgést a mozi kultusza előtt (Kairó bíbor rózsája).
Új filmjei is bekerültek a jubileumi programba, melyekben a sajtóközlemény szerint a "hétköznapi kisember zavarodottsága találkozik a társadalmi miliő abszurditásával". Lesz tehát a Süti nem süti, amiben egyik hőse bankot akar rabolni, de rá kell jönnie, hogy tisztes üzletemberként ugyanazt a célt érheti el, lesz a biztosítási nyomozó története, aki hipnotikus állapotában épp annak vall szerelmet, akit a legjobban utál, s épp olyan bűntényeket követ el, melyek felderítése az ő feladata lenne (A Jade skorpió átka). És levetítik a háttérbe húzódó kibic sztoriját is, aki fontoskodó - a paranoiát súroló - bölcselmeivel értelmezi a világot, és próbál megoldásokat nyújtani fiatal protezsáltja, a reményteljes kabarészerző magánéleti válságához (Csak az a szex).