További Kritika cikkek
A műtét sikerült, de a betegből csak egy vérrög maradt
A történet véres-menekülős felét tucatnyi értelmetlen reakció mozgatja, a szereplők a legminimálisabb gondolkozás nélkül hullanak el sorban. Ezt általában annyira abszurd módon teszik, hogy legjobb esetben kacarászhat a néző, amikor épp nem ásítozik vagy hány. (Kevés vér folyik amúgy a filmben, csak másnaposan okozhat emésztési problémákat.)
A másik oldalt viszont kapunk egy erős középkategóriás gonoszt, aki ha nem is skalpolja meg krumplihámozóval Anthony Hopkins Hannibálját, legalább ellensúlyozza a vele szembehelyezkedő korruptzsaru-sztereotípiát (Donnie Wahlberg). A film nézhető perceit általában Tobin Bell adja, aki az érvelését leszámítva, hogy senkit nem öl meg, csak elkábítva halálos csapdákba pakol, legalább hiteles(ebb). Mivel azonban körülötte nem sok dolog törnénik és az is lassan, a kelleténél többet magyarázza egymondatos játékszabályát és sajátos filozófiáját.
A csillivilli futurobarokkos jeleneteket folyosókon dülöngélő kamerával pótolták, gondolom az időhiány miatt, vagy egyszerűen megunták a sítlust. Ezzel együtt a látványosan brutális csapdák is eltűntek, helyette a kemence meg a fecskendős gödör a menő. A szokásos flessbekk-orgia viszont ismét támad, így nem lehet elégszer kimenni a moziból telefonálni, pisilni vagy sört venni, hogy lemaradjunk bármiről. A 90 perc végigücsörgését triplamegacsavar jutalmazza, ami garantája a végelálhatatlan, még ennél is zsé-kategóriásabb folytatások sorát.
Rovataink a Facebookon