Rihanna túl dögös a Niveának

2012.08.10. 11:54
Túlságosan szexinek ítélte meg Rihannát a Nivea cég új vezetője, aki szerint a vállalattal tavaly leszerződött barbadosi énekesnő, nem illik bele a globális bőrápolási márka családbarát arculatába.

A feltűnő külsejéről és érzéki videoklipjeiről híres előadó a cég számos reklámjában feltűnt, a Nivea pedig szponzorként segítette tavalyi, világkörüli turnéját. A Nivea anyavállalata, a Beiersdorf új vezetője, Stefan Heidenreich azonban egyértelműen kijelentette, hogy Rihanna "nem passzol" a márka arculatához. A cég egyik reklámjában egy család látható, amelynek tagjai Nivea krémmel kenik magukat, miközben az énekesnő California King Bed című slágere szól a háttérben. A számhoz tartozó eredeti videoklipben azonban az előadó harisnyában és fehérneműben hentegereg egy ágyon, oldalán egy szintén lengén öltözött férfival.

"A Rihanna közreműködésével készült reklám nem megfelelő" - nyilatkozta a német sajtónak a 49 esztendős Heidenreich, hozzátéve, hogy nem érti, miként lehet összefüggésbe hozni Rihannát a Nivea céggel, amely olyan értékek közvetítésére törekszik, mint a bizalom, a család és a megbízhatóság.

Amikor a vállalat tavaly nagykövetének szerződtette az énekesnőt, még úgy fogalmaztak, "rendkívül izgatottak" az együttműködés miatt. Az amerikai Forbes magazin júliusi száma szerint a Niveával kötött szponzori megállapodásának köszönhetően az énekesnő harmadik helyre került a lap harminc leggazdagabb harminc éven aluli hírességet felvonultató listáján, a 2011 májusa és 2012 májusa között keresett mintegy 53 millió dolláros jövedelmével.