A héten rendezték a Nemzetközi Istennő Fesztivált Budapesten. A nyitó Istennő-szertartásra Parti Nagy Lajos kézikönyvével a hónunk alatt léptünk be, mert végig a szemünk előtt kellett tartani egy fontos irányelvet ahhoz, hogy ne veszítsük el objektivitásunkat: „nem a pina forog a világ körül, hanem a világ a pina körül.”
Szent Női Princípium
Az Ősanya belekezd: „Szemünket a felejtés fátyla takarja el”; „Emlékeink ajtaját megnyitom”, majd ezeket angolul is megismétlik, mert mint később kiderült, minden második néző külföldi. Mondjuk, ki bírna ennyi pénzt kifizetni? Mert rendben van, hogy Szent Női Princípium meg az Istennőhőz való fohász, de semmit nem adnak ingyen. A napijegy 5000 forint, ha valaki az egész fesztiválra szóló jegyet vesz, az 16 ezer forint. Ja, és ez nem tartalmazza a NeoTánc workshopot (5000 Ft) és az Istennő Zarándoklatot a Káli-medencébe kilencezerért. Itt még csak viccelődtünk a szcientológiával, később ezt már nem tettük.

Az Ősanya megszült
A darab egyszerű: elmondja, hogy született meg az Ősanya nyolc gyermeke, akik máig uralkodnak világunkon, mindezt cédéről, amire az amatőr színészek tátogtak és énekeltek. A szereplők között több a nő, mint a férfi, de mindenki női szerepet játszik, például Szarvasasszonyt és Kígyóanyát. A második dal meghallgatása után bátran kijelenthetjük, hogy a zeneszerző valószínűleg az Illés együttes (vagy Fonográf?) és Halász Judit szerelemgyereke, akit fiatalon megaláztak egy dobbal valami sámántáborban, amit nem bírt kiheverni.
Az Ősanya a kör közepén áll, lányai veszik körül, és a darab jelentős részében csak kéztáncot lejt, amivel egy általános iskolai sulidiszkót én is túlélek, itt viszont kevés.
A rózsával simogatás túlzás
A testiség nagyon fontos: faágakkal, majd rózsákkal simogatják egymást a színészek, ami még rendben is lenne (nincs), de hogy engem is, az túlzás. Az egyik nő egy férfi belső combját simogatta a rózsával, a másik egy nő arcát, én megúsztam azzal, hogy beleszagoltam. Biztos ez is a transzba esés felé vezető út egy lépcsője, mert később gyanús szőlőszemeket osztogattak, amiből, megjegyzem, én nem kaptam, így nem is imádkoztam transzban a nyolc istennőhöz a darab után.