Rekordbevétel az RTL Klubnál

FigyelõNet
2002.12.16. 10:02
Az ötéves Magyar RTL Televízió Rt. történetében az eddigi legnagyobb, nettó értéken, vagyis az ügynökségi jutalékok levonása után 3,13 milliárd forint reklámbevételét produkált novemberben. Ez 12 százalékos, azaz félmilliárd forintos növekedés az októberi eredményhez viszonyítva.

A televízió éves szinten 42 százalékos közönségarányával megőrizte vezető szerepét a hirdetési szempontból legérzékenyebb körben, a 18-49 éves korosztályban és a főműsoridőben is. A csatorna az idei első tizenegy hónapban összesen 22,5 milliárd forint reklámbevételt ért el, szemben a tavalyi teljes év során elkönyvelt 20,7 milliárddal.

A társaság az idén havonta átlagosan 22 százalékkal növelte árbevételét 2001-hez képest, miközben nem emelt árat, vagyis az infláció figyelembevételével, nominálértéken is jelentősen túlszárnyalta tavalyi bevételét. Az utóbbi négy évben reálértéken alig változtak a nettó hirdetési árak, januártól azonban mindkét kereskedelmi televízió jelentős áremelésre készül.