A Volvo és a Nike nyerte a Cannes-i reklámfesztivált

mediainfo.hu
2003.06.20. 12:02
A Cannes-i reklámfesztivál Cyber Oroszlán nagydíjait a Volvo és a Nike kampányai nyerték. A Volvo XC 90 integrált bevezető kampányáért a svéd Forsman &Bodenfors ügynökség, egy Nike-kampányért pedig a koppenhágai Framfab Denmark kapott Cyber Oroszlán nagydíjat az 50. Nemzetközi Reklámfesztiválon. A Cyber Oroszlán díjat az interaktív és online marketing területen elért eredményekért ítélik oda.

Idén összesen két nagydíjat, 5 arany-, 12 ezüst- és 20 bronzoroszlánt osztottak ki. A svéd és a norvég Volvo által megrendelt kampány az integrált interaktív kampány főkategóriában, a Nike Europe ’Panna Ko’ kampánya a sport, szórakozás és szabadidő alkategóriában nyert díjat.