Sára, Márió
-12 °C
-1 °C

Mégsem tiltják a junk food reklámokat

Kreatív
2004.01.19. 11:29
Nem korlátozza a junk-food reklámok sugárzását a gyermekprogramok közötti reklámblokkokban a brit parlament, mert nem bizonyított, hogy ez lenne a fiatalok elhízása elleni harc hatékony eszköze.

A kormányzat úgy látja, hasznosabb lenne egy olyan program, amelyben a gyártókkal együttműködve az egészséges táplálkozást népszerűsítenék. A kormányra jelenleg nagyon nagy nyomás nehezedik, és valamit tennie kell annak érdekében, hogy a fiatalok körében csökkenjen a junk-food és az egészségtelen édes üdítőital fogyasztása. Kutatások szerint Nagy-Britanniában a fiatalok 15 százaléka kórosan elhízott.

A Media Guardian adatai szerint azért sem lett volna ésszerű a tervezett tiltás, mert ezzel nagyon komoly anyagi nehézségek adódtak volna a gyerekeknek szóló műsorok sugárzásánál. Az ilyen programok költségének jelentős hányada - 70 százaléka - származik reklámbevételekből, amelyek 40 százalékát élelmiszerhirdetések adják.

Ha már erre járok beugrom

..tényleg ez történt, Palau és Mikronézia szigeteit járva úgy döntöttem, hogy Saipanra is átugrom.

Oszd meg élményeidet!

Oszd meg nyári élményeidet más utazókkal is, tölts fel beszámolót, fotókat!