Új műsorújság a Ringiertől

Kreatív
2004.02.10. 12:17
Megújította televíziós műsorújságját februártól a Ringier. A kiadó Blikk Tv Magazin címen új kiadvánnyal lépett a piacra, amely a megszüntetett Magyar Hírlap mellékleteként kiadott Teleszuper utódja. Gyapay Péter, a Blikk marketingvezetője elmondta: olvasói visszajelzések és felmérések azt mutatták, hogy kedvelik a külön mellékletként megjelenő TV-műsort és a sztárokhoz, műsorokhoz kapcsolódó színes híreket.

A Blikk vezetése úgy gondolta, hogy a Teleszuper erényeit megtartva, február 7-től megújítja televíziós mellékletét. A Blikk Tv Magazin 16 tévécsatorna programját közli szombattól péntekig, emellett nagyobb terjedelemben foglalkozik a sztárvilág híreivel, mint korábban a Teleszuper.

A lap piaci bevezetését tévészpotok, óriásplakát, citylight, sajtó és POS kampány kíséri. A hirdetések a kiadó internetes oldalain is megjelennek.

A kampány kreatív elemeit a Blikk marketingosztálya és a VISUall Studios közösen készítette. A médiavásárlást a Blikk házon belül oldotta meg.