Egymilliárd forintot kaszált januárban a TV2

Kreatív
2004.02.25. 09:42
A hirdetői szempontból nem túl aktív januári időszakban egymilliárd forintot megközelítő bevételt ért el a TV2.

A kereskedelmi csatorna pontosan 947,8 millió forintot könyvelhetett el januárban, ami 16 százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest. A bevételi struktúrának megfelelően a fenti összeg tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorálás esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglalja.

Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelmi igazgatója az év eddigi tapasztalatairól elmondta: "Az éves tárgyalások kimenetele és a januári eredmény is azt igazolja, hogy a hirdetők értékelik a TV2 tervezhető kereskedelmi struktúráját. Biztos vagyok abban, hogy az év hátralévő részében ez a kiszámítható rendszer, és az alternatív médiafelületeken zajló integrált marketing tudatos alkalmazása támogatni fogja ügyfeleink marketing céljainak megvalósulását"- tette hozzá.