Nem kell a tévéknek A Passió

Index
2004.04.14. 18:40
Mel Gibson cége, az Icon eladásra kínálta a nagy amerikai tévécsatornáknak A Passiót, mivel azonban ragaszkodik hozzá, hogy a filmet vágatlanul mutassák be, kérdés, kell-e bárkinek is a rendkívül véres és nagy vitákat kavaró produkció - írja a Cinematrix.

A tévék vonakodásának oka az, hogy félnek: sikerülne-e értékesíteniük egy ilyen ellentmondásos és erőszakos film reklámidejét, amikor manapság már egy megvillanó mellbimbó vagy egy csúnya szó miatt hatalmas botrány kerekedik.

A Reuters szerint az Iconnál ennek ellenére reménykednek benne, hogy sikerül a tévében is bemutatniuk A Passiót, amely hét hét alatt csak az USA-ban és Kanadában több mint 350 millió dolláros bevételt hozott. A film videós forgalmazása már biztosított: a DVD és a VHS a 20th Century Foxnál jelenik majd meg.