Cannes Lions - az év médiaszemélyisége

Index
2004.05.17. 11:04
A Lagardere Group elnöke kapja a 2004-es év média személyisége díjat az idei Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon. Arnaud Lagardere a Media Lions és a Lions Direct kategóriák díjátadó gáláján, június 22-én kapja meg a kitüntetést hivatalosan - írja a Kreatív. Az elismerés a médiavilág vezető személyiségeit díjazza. A Lagardere Group globális kiadóvállalat és audiovizuális médiumokat tulajdonló vállalkozás, amely a világ 36 országában összesen 231 lapot jelentet meg - például az Elle és a Marie Clair magazinokat -, ezenkívül a Europe1, a Europe2 és az RFM rádióhálózatokat működteti, ezen felül pedig televíziós csatornák és produkciós cégek tartoznak még a csoporthoz. A Lagardere magyarországi érdekeltségéhez az Elle-t megjelentető Adoc Semic Kft., a Lapker és a Rádió1 tartozik.