Cannes Lions - az év médiaszemélyisége
A Lagardere Group elnöke kapja a 2004-es év média személyisége díjat az idei
Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon. Arnaud Lagardere a Media Lions és
a Lions Direct kategóriák díjátadó gáláján, június 22-én kapja meg a
kitüntetést hivatalosan - írja a Kreatív. Az elismerés a médiavilág vezető személyiségeit
díjazza. A Lagardere Group globális kiadóvállalat és audiovizuális
médiumokat tulajdonló vállalkozás, amely a világ 36 országában összesen 231
lapot jelentet meg - például az Elle és a Marie Clair magazinokat -,
ezenkívül a Europe1, a Europe2 és az RFM rádióhálózatokat működteti, ezen
felül pedig televíziós csatornák és produkciós cégek tartoznak még a
csoporthoz. A Lagardere magyarországi érdekeltségéhez az Elle-t megjelentető
Adoc Semic Kft., a Lapker és a Rádió1 tartozik.