Spielberg új filmje megmentheti az American Airlines-t

Index
2004.06.23. 10:24
Az American Airlines (AA) vezetői összetett kézzel imádkoznak, hogy Steven Spielberg új filmje, a Terminál sikeres legyen, mert nagyon jól jönne a reklám a csődvédelem alatt álló cégnek.

Az American Airlines a 2001. szeptember 11-i terrortámadás utáni utazási hullámvölgy miatt roggyant meg, ugyanúgy, mint más légitársaságok. Legnépszerűbb reklámozási-népszerűsítési eszköznek a filmet, méghozzá a játékfilmet tekintik. Ezért a légitársaság reklám szakemberei évente több tucat forgatókönyvet néztek át, amelyeket alkalmasnak véltek a polgári légi közlekedés népszerűsítésére.

A Terminál kétségkívül ilyen - függetlenül az AA szándékától - hiszen egy repülőtéren játszódik. Innen nem tud továbbmenni Tom Hanks - meséli el dióhéjban a film sztoriját az UIP Duna-Film hírlevele - mert kelet-európai hazája egy polgárháború miatt szinte eltűnik a térképről. A női főhős sem akárki: Catherine Zeta-Jones egy kedves és természetesen csinos légi kísérőt alakít.

A légitársaság az egész repteret a filmesek rendelkezésére bocsátotta, a cég 40 alkalmazottja pedig statisztaként bukkan fel a vásznon. A Terminál magyarországi premierje 2004. szeptemberében várható.