Nándor
7 °C
23 °C

Helyreigazítás

Index
2006.02.05. 13:32
2006. január 5-én http://index.hu/kultur/media/sport19934 oldalon megjelent "Kamu szöveggel reklámozzák az RTL Klub új csatornáját" cikkel, és az e cím alatt megjelenő információval valótlanul keltettük azt a látszatot, hogy a Sport Klub az RTL sportcsatornája, valamint azzal a mondatunkkal, hogy "... T-Com a kezdetektől rendelkezik tulajdonrésszel az IKO Kft.-t irányító RTL Klub-ban..." valótlanul állítottuk, hogy az IKO Kft.-t az RTL Klub írányítja. Ezzel szemben a valóság az, hogy a Sport Klub sem az RTL Klub-nak, sem az RTL Klubot üzemeltető M-RTL Rt.-nek nem a sportcsatornája, valamint az RTL Klub, illetve az RTL Klubot üzemeltető M-RTL Rt. nem irányítja az IKO Kft.-t.