A politikai műsorok növelték az MTV nézettségét

Magyar Hírlap
2006.04.06. 09:50
Mintegy tizenöt százalékkal növelte a kampány Magyar Televízió egyes csatornájának nézettségét. Bár Az este című műsor februárban a téli olimpia miatt gyakran késői időpontra csúszott, a közszolgálati tévé politikai vitáira rendre többen voltak kíváncsiak, mint a korábbi adásokra.

Márciusban Az este legnézettebb adása a Gyurcsány Ferenccel készített miniszterelnöki interjú volt: 635 ezren látták. A nézőket ezután leginkább az egészségügyi (477 ezer), a Budapestről szóló (463 ezer) és a szociálpolitikai (453 ezer) vita érdekelte.

Szintén jól szerepelt Az esténél általában egy órával korábban kezdődő Kedd 21 című politikai vitaműsor, az utolsó adás volt a legnépszerűbb: kedden csaknem 760 ezren kísérték figyelemmel a négy parlamenti párt vezetőinek vitáját. Ez az összes tévénéző több mint tizennyolc százalékát jelenti.

Jó eredményt ért el Pokorni Zoltán, a Fidesz alelnöke és Szekeres Imre, az MSZP elnökhelyettese között zajló vita, azt 665 ezren látták, vagyis a nézők tizenhat százalékát vonzották a képernyő elé.