Az olaszok megbecsülik a tévéreklámokat

mediainfo.hu
2002.06.28. 16:28
Az olasz reklámokat ritkán bírálják, és sikerült kivívniuk az átlagos televíziónézö elismerését. A Starcom MediaVest médiacsoport által megrendelt, közel 1000, 25 és 55 év közötti olasz televíziónéző körében végzett kutatás eredményei szerint az olaszok 65 százaléka állítja, hogy a reklámok "a legszórakoztatóbb dolgok közé tartoznak a televízióban", és több mint egyharmaduk "elszomorodna", ha egyáltalán nem sugároznának hirdetéseket.

A megkérdezettek azokat a spotokat tartották a legizgalmasabbaknak, amelyek egy történet részleteit mutatják be heteken vagy hónapokon keresztül. Az ilyen jellegű reklámok népszerű televíziós személyiségeket is eredményezhetnek. A felmérés eredményét egyes kommunikációs szakemberek is "kissé meglepőnek" találták.