A Music TV-n is az európai parlamenti választásokra buzdítanak

2009.04.08. 16:52
Megállapodott az Európai Bizottság az MTV Networks International televíziós csoporttal, hogy közös figyelemfelkeltő akciókkal biztatják a fiatalokat az Európai Unió tagországaiban voksolásra a júniusi európai parlamenti választásokon.

Margot Wallström, az Európai Bizottság témafelelős alelnöke a szerdai brüsszeli bejelentéskor kiemelte, hogy a legutóbbi szavazáson a 18-24 év közötti fiatalok részvételi aránya alacsony volt, holott az uniónak szüksége van a jövőt jelentő generáció ötleteire, aktív közreműködésére.

A Hallasz engem, Európa? című kampány rövid reklámfilmjei a csoport valamennyi csatornáján, köztük a Music Television, VIVA, Nickelodeon adókon futnak majd, valamennyi tagállamban, az unió összes hivatalos nyelvén - mondta el Antonio Campo dall'Orto, az MTV Networks International zenei ügyvezető alelnöke.

A kampány - amelynek részletei megtalálhatók a http://www.caneuhearme.eu internetes oldalon is - április 30-án éri el tetőpontját.