Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA filmeket ACG.HEY Reklámügynökség és a Grey Worldwide Hungary készítette közösen, az egyes darabokat Herendi Gábor, Pater Sparrow, Gigor Attila, Spáh Dávid készítette. A kampányról részleteket az egyenlőesély blogon szerezhet.
Az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (EACA) 2008-ban indította útjára a társadalmi célú kommunikáció területére fókuszáló EACA CARE díjat (EACA CARE Awards for Social Marketing Campaigns). A 2009-es versenyen az alkotásokat az Európai Parlament képviselőiből, médiaszakemberekből, elismert ügynökségi vezetőkből és megbízókból álló, tizenkét tagú bizottság bírálta el. A kétfordulós verseny döntőjébe összesen húsz pályaművet válogatott be a szakmai zsűri. A kategória öt döntős pályázatából (3 francia, 1 török és 1 magyar) végül az „Együtt a fogyatékossággal élőkért” kampány lett a díjnyertes. Az alkotók április 16-án vehetik át a díjakat Brüsszelben, az Európai Parlamentben, a nyertes alkotásokat pedig a 2009. szeptember végi Euro EFFIE díjátadó gálán is bemutatják.
A december 3. és január 11. között zajló kampány célja a fogyatékossággal élők iránti figyelem és megértés felkeltése volt, valamint annak tudatosítása, hogy a fogyatékossággal élőket azonos jogok és azonos bánásmód illeti meg. A kampányt három, fogyatékossággal élőket tömörítő szervezet – a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége, a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége, valamint az Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetsége – segítette.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM