Belgiumban imádták az első 3D-napilapot

2010.03.12. 10:59
A La Derniere Heure olvasói zabálták a sok a térhatású reklámot, a 3D-technológia szakértői viszont elmosódottnak látták a hírek melletti fotókat.

Európa első 3D-s napilapja került az olvasók kezébe Belgiumban: speciális szemüvegekkel láthatták a La Derniere Heure térhatású fotóit és hirdetéseit, írja a BBC. Az első olvasói visszhangok kedvezőek voltak, a végeredmény azonban a szakértők szerint "messze van a tökéletestől", mert a képek néhol elmosódottak. A reklámok azonban 3D-ben is élvezhetők.

A 115 ezer példányban megjelent újság előkészítése két hónapot vett igénybe. "Sokat hallunk a 3D-s moziról, tévéről és videojátékokról, így mi is belevágtunk" - mondta Hubert Leclercq főszerkesztő, aki a magas költségek miatt a jövőben már nem tervez újabb 3D-s kiadást.