Bejelentették az önálló közmédia megszűnését
Bejelentették, hogy a négy közmédia, a Duna Tv, az MTV, a Magyar Rádió és az MTI elveszti függetlenségét, a munkatársak ezentúl egy közös műsorszolgáltató alapnak dolgoznak majd. A tévék és a rádió pár fős cégek maradnak csupán. Az állománygyűléseken a vezetők azt mondták, hogy lényegében semmi nem fog változni, és tagadták, hogy leépítések lesznek. Kérdezni nem lehetett.
Újabb cikkünk ebben a témában:
A Népszabadság dacol Szalai Annamáriával - 2010.12.13.
Ki irányítja a közmédiát? - 2011.03.10.
Ma egy időben, délben tájékoztatták a Magyar Rádió, az MTV, a Duna Televízió és az MTI munkatársait a még meg sem szavazott, új médiatörvény miatt szükséges szervezeti változásokról. Délelőtt tízkor a szakszervezeti vezetőket tájékoztatták a közmédiák újonnan kinevezett vezérigazgatói.
Ahogy már pénteki cikkünkben megírtuk, azt jelentették be, hogy a dolgozók jelentős része átkerül a Műsorszolgáltató Támogató és Vagyonkezelő Alaphoz. A közmédiák majdnem háromezer dolgozóját ezentúl a Műsorszolgáltatási Alapból létrehozott új szervezet alkalmazná, a tévék és a rádiók a Műsorszolgáltató Támogató és Vagyonkezelő Alaptól rendelnék meg a műsorokat.
Az alap kezeli január elsejétől a médiák tárgyi eszközeit, az archívumot és ingatlanait, vagyis az átszervezés után az MTV vagy a Magyar Rádió tulajdonképpen csak egy pár fős megrendelő cég lenne, amely irodát bérel az alaptól. A tartalmakat teljes mértékben az alap készítené. A műsorszolgáltatási alap intézi a médiák beszerzéseit is, vagyis ezentúl abba is beleszólhatnak, hogy milyen külföldi műsorokat vegyenek meg.
A közmédiákban vállalatonként – a vezérigazgatóval együtt – mindössze 49-en dolgoznak majd, és csak a jogi, a promóciós osztályok és a programigazgatóságok maradnának meg. Úgy tudjuk, hogy az átszervezés után, jövőre drasztikus leépítés várható, az 1580 embert alkalmazó MTV munkatársai közül, a rádió ezerfős gárdájából és a Duna Tv 520 fős stábjából legfeljebb 1200 ember maradhat, a Magyar Távirati Irodánál viszont a 331 főből várhatóan alig százat bocsátanak el, mert ez az intézmény gyártja jövőre a hírműsorokat az összes közmédiának.
Jogutódlás
Ezt az információt erősítette meg már a bejelentés előtt Ókovács Szilveszternek, a Duna Televízió új vezérigazgatójának levele is, amit a közszolgálati televízió belső levelezőlistáján írt az ott dolgozóknak:
„A Duna Televízió Zrt. jelenlegi munkavállalói többségének 2011. január 1-jével az Alap lesz az új foglalkoztatója.
A Duna Televízió Zrt. az elmúlt napokban teljes körűen tájékoztatta az Alap vezérigazgatóját a munkavállalókat érintő jogokról és kötelezettségekről, köztük a kollektív szerződésben foglaltakról is. Az új munkáltató, az Alap köteles betartani mindazokat a jogokat és kötelezettségeket, melyek akár az egyes munkaszerződések, akár a kollektív szerződés alapján a Duna Televízió Zrt.-re vonatkoztak.
A jogutódlással tehát változatlanok maradnak a munkaszerződések, munkakörülmények, juttatások. Január 1-jén a munkavégzés helye ugyanaz marad, a munkavégzési folyamatok az eddigi gyakorlatot követik, mindenki ugyanazokat a munkafeladatokat látja el, ugyanazokat a munkavégzéshez szükséges eszközöket használhatja tovább, mint eddig.”
Ma a közszolgálati média dolgozóinak jelentős része feketében ment dolgozni, hogy így fejezze ki ellenérzését a változásokkal kapcsolatban. A Duna Televízióban információink szerint a dolgozók kétharmada csatlakozott a tiltakozó akcióhoz.
Aki akar, fog dolgozni
A délben kezdődő gyűlésen a Magyar Televízióban bejelentették, hogy nem várható tömeges leépítés.
„Aki tud és akar dolgozni, annak munkája lesz, hiszen sok olyan műsort kell csinálni, amire eddig nem volt pénzünk és lehetőségünk” – mondta a Facebookon terjedő idézet szerint Medveczky Balázs vezérigazgató.
Jónás István, a Magyar Rádió vezérigazgatója közben arról beszélt, hogy nem lesz mészárszék, se filézés a közmédiában. Utóbbi kijelentésével a Népszabadság pénteki vezércikkének címére utalt, amely a várható átalakításokról szólt, és amely szerint „élve filézik a közmédiát”. A bejelentés teljes hanganyagát letöltheti innen.
Az MTV-ben a dolgozóknak hangsúlyozták, hogy jövőre 15 milliárd forinttal több jut majd a közmédiára. Kérdéseket viszont a Duna Tv-ben, a rádióban és az MTV-ben sem lehetett feltenni, a vezetés egyszerűen kihirdette a változásokat.
Egyedül az MTI-ben válaszolt a dolgozók kérdéseire Belénessy Csaba, az intézmény vezetője. A távirati iroda szerinte körülbelül hetven fős marad, a létszám fele újonnan érkezik a tévéktől és a rádióktól. Leépítések azonban nem lesznek a dolgozók nagy része az alaphoz kerül.
A Duna Televízió munkatársainak azt mondták, hogy májusig változatlan marad a tévé műsorstruktúrája, mindenki állásban marad, és ugyanaz a fizetést is kapja, mint eddig. Májustól várhatóak leépítések, Ókovács Szilveszter szerint a dolgozóknak "meg kell felelniük az igényeknek, tehát aki eddig is jól dolgozott, ne aggódjon, de aki újságot olvasott, az félhet".
Ókovács szerint a kisebbik köztelevízió költözése talán a jövő év második felében valósulhat meg leghamarabb, de január elsejétől már a műsorszolgáltatási alapnál dolgoznak majd a Duna Tv munkatársai, munkájukat is az alap értékeli majd. A bejelentés előtt egy sírkővel búcsúztatták a Duna Televíziót a dolgozók, de Ókovács beszéde alatt a sírkövet elvitték. A szakszervezet vezetői szerint jelenleg ugyanis még nem kell temetni a közszolgálati tévét, hiszen a dolgozók fizetése és béren kívüli juttatásai is megmaradtak.
Összevonják a hírgyártást
A Népszabadság szerint a hírgyárat a Kunigunda utcai MTV-gyártóbázison alakítják majd ki, és vezetője az MTV jelenlegi hírigazgatója, a kormányváltásig az Echo tv-ben és a Lánchíd rádióban is vezető beosztásban dolgozó Élő Gábor lesz. Információink szerint várhatóan a rádió és a Duna tv is ide költözik át, a gyártóbázis átalakítását az intézmények székházainak eladásából finanszírozzák.
A hírgyártás szervezetileg az MTI-hez kerül, amelynek vezetője Belénessy Csaba, aki a Lánchíd rádió főszerkesztője, majd az MTI alelnöke volt. Az MTI alapelveiről beszélve Belénessy a 168 órának azt nyilatkozta, hogy a közszolgálati újságíró nem lehet a kormány ellensége, és nem kérdőjelezheti meg a szabadon választott kabinet hatalmát.
„Az nem megy, hogy elfogadjuk a tisztséget, majd szembeszegülünk a megbízóval” – nyilatkozta az MTI vezérigazgatója, aki az interjú később részében megjegyzi, hogy szerinte "egy közszolgálati médium legyen lojális a kormányhoz és tisztességes az ellenzékhez".


Kommentek
2010.12.13 16:39:16haggyadmá
Birizga23: Csodálod, hogy 8 év totális baklövéseit a fidesz nem tette helyre bő fél év alatt és nem érzel javulást? Nem vagy valami türelmes fajta...
2010.12.13 16:41:08Közbiztonság Szilárd?
Mondjuk az tény, hogy rendet kellett vágni a köztévéknél, mivel mindegyik iszonyatos pénznyelő és pénzszóró intézmény volt.
Csak a m1-nél többen dolgoztak, mint a TV2-nél és az RTL-nél együttvéve, és kb. 150 embernek volt millió fölötti havi nettó bére.
A Duna Cselényi alatt elkövetett pénzpocsékolását már nem is említem.
Már Gyurcsányéknak a tökükre kellett volna lépni, és hanyatt lökni őket, de akkor persze a cigány Szaddamék üvöltöttek volna a leghangosabban.
Igaz, ők a székházat is csak egyszer akarták felgyújtani, tehát jogosan. (szerintük)
Urban Gorilla:
A forradalmat nem.
A szabadságharcot.
Nem ugyanaz.
2010.12.13 16:41:12Szinácsek
Totális bak nincsen.
2010.12.13 16:41:13haggyadmá
Beru: Senki nem veszélyezteti a sajtó szabadságát! Közmédiumokról van csak szó. Ne zavarjanak a tények. Nézd az atv-t, ott kaphatsz független tájékoztatást továbbra is.
2010.12.13 16:41:19layo
haggyadmá: ez legyen a legnagyobb melléfogásom :) nem megérzés, csak épp korábban kicsikémeztelek, ha visszakeresed, és ott nem háborogtál.
2010.12.13 16:41:56kotika
Na pá mindenkinek.De azért ITT üzenem a képviselőknek és a milliárdosoknak,a közjogiknak és a gazdagoknak, hogy a levelezés 170 millióját is oda lehetett volna az én 250, és a kisiskolások 100 forintja mellett az árvíz és a vörösiszaposoknak is. Ja és a segélyadásra felszólító Schmidt-Orbán levelek pénzét is /gondolom újabb 170 milka/.A PAR
LAMENTIEK EGY HAVI béréről már nem is beszélek: legalább fél milliárd! Fél országot rendbe lehetne hozni belőle. TÖRTÉNELEM: Széchenyi !!
Jó étvágyat nekem /még nem ment el./
2010.12.13 16:46:36Alf
Eddig legalább független volt a közmédium, nem véletlenül mindig a kormány nevezte ki az elnökét, és kormányváltásokkor kirúgták a fél gárdát.
2010.12.13 16:47:25EG0
Nem értem, akkor most lesz 5 olyan elfogulatlan és tárgyilagos adó, mint ECHO TV?
A UPC a DigiTV és a T-com mit szól, csökkentik a havi előfizetési díjat, hogy megszűnik a KÖZszolgálati televíziózás?
2010.12.13 16:49:00Közbiztonság Szilárd?
haggyadmá:
Figyelj, te nagyon hülye, tönkreteszi több millió ember nyugdíját azzal, hogy most elzavarta innen az IMF-et.
Csak amikor te nyugdíjas leszel, ők már a picsába sem lesznek, te meg majd az akkori kormányt szidod, hogy nem ad nyugdíjat.
De remélem, majd az orrod alá dörgölik, hogy kérjed a cigány Szaddamtól.
Csak az a baj, hogy a nekünk is csak ezt tudják majd mondani, akik kurvára nem akarjuk ezt a mini-Hitlert.
Egyébként nem is lenne rossz ötlet, most mindenkivel aláíratni egy nyilatkozatot, hogy aki saját jószántából lép át, annak majd ezt mondják pénz helyett, akit meg átkényszerít az Orbán-rablóbanda, azok megkapják az ő pénzüket is.
Így lenne fair.
Beru:
És ha tájékoztattak volna róla még aznap (mert másnap már tájékoztattak), mit tettél volna? Elköltözöl Afrikába?
kotika:
Nem mondj. Szólj.
Idézni csak pontosan.
2010.12.13 16:50:06Schobert Pákó
Kíváncsi vagyok a sok balfék jobbos, aki elhitte amit hazudtak nekik orbáncék a választási ígéreteikben, mikor kezdi el észrevenni, hogy rossz lóra tett. Mikor lesznek az első komolyabb tüntetések, amit Pintérkoma úgy szétveret majd, hogy ahhoz képest Gergényi ártatlan kiscserkésznek tűnik majd, és mikor veszik észre, hogy ez a banda 100szor rosszabb, mint bárki aki eddig uralmon volt. Na erre vagyok kíváncsi.
2010.12.13 16:51:33xAnnax
haggyadmá: Remélem, viccelsz. Nekem három adóm van itthon, m1, tv2, rtlklub. Egyenlőre még. Szerinted én hol kapjak objektív, független tájékoztatást? A közmédiumokban meg minek a sajtószabadság, nem?
2010.12.13 16:53:00gyogyimogyinokedli
Aerion!
Szerintem ne irogass olyasvalakinek, aki szarik a paraszt fejedre, mert fennáll a veszélye, hogy úgy maradsz, és beszorul a nyelved a vikike valagába, és csak szekercével szabadítják ki onnan!
2010.12.13 16:54:54haggyadmá
Közbiztonság Szilárd?: Édesanyukád a nagyonhülye, mert nem védekezett
2010.12.13 16:56:04haggyadmá
xAnnax: Eddig kaptál? 3 adóból mind ballib-kommer adó volt. Ezután 2:1 lesz az állás. Jobb mint a 3:0
2010.12.13 16:56:22xboxer
1. Nenyi - minden közintézménybe
2. Helycserék a minisztériumokba
3. egy bűnözőt megtenni belügyminiszternek
4. államosítani
5. nyugdíjt lopni
6. bezárt, kihasználatlan vasútvonalakat újranyitni
7. szétkúrni a forintárfolyamot
8. Schmitt Palikát, Polt Petikét kinevezni
9. saját testőrséget felállíttatni
10. beszólni az EU-nak
11. megnyírbálni a sajtószabadságot
12. ?.......
2010.12.13 16:56:55ugyan_pityu!
hát ez duplapluszjó
2010.12.13 16:57:51falcon2009
haggyadmá: Az hogy valami állami az nem azt jelenti hogy a kormányé. A kormány és a parlament az állam működésének része de nem kizárólagos szereplők. A köz média közé nem a hatalmon lévőké. Ezt nem lehet úgy elintézni h "nektek" ott van a többi Tv rádió, stb. Ez megint aki nincs velünk az ellenünk van féle bolsi mentalitás tőled és FIDESZtől a közmédia lényege az h a közé legyen, nem az Állampárté! És az sosem lehet mentség, hogy a ŐK eazt csinálták akkor mi meg méginkább azt fogjuk, ez a homokozóba való mentalitás ugyanúgy mint az ország a változásra szavazott, TEHÁT minden változtatás jogos és jó! Ez komcsi szöveg, komcsi kormányzás.
2010.12.13 16:58:54AlexWolf
jó az, hogy haggyadmá itt van. Eddig fogalmam sem volt, hogy kik szavaztak a jelenlegi kormányra. Most már tudom. Nem örülök.
2010.12.13 16:59:08xAnnax
Nem, a 2:1 és a 3:0 között nincs különbség. Mindenesetre biztató, hogy az igény sincs meg arra,se kormányzati, se fidesz-szavazói oldalon, hogy legalább a közszolgálati középen legyen. Mindig is kíváncsi voltam arra, hogy az elkötelezett Fidesz-hívők hogyan dolgozzák ezt fel. Kezdem érteni.
2010.12.13 17:02:42Schobert Pákó
XAnnax Észak-Koreában is csak egy médium van központilag, így az egész ország imádja a vezetőjüket, és nem értik, miért utálja őket az egész maradék gonosz világ. Ezt szeretné a dakotatörpe és sleppje is elérni, hogy a zemberek csak az ő igazukat ismerjék, így négy-nyolc-tizenkét év múlva eszükbe se jusson másra szavazni. Így lehet szépen felkészülni a következő választásokra előre, nem beszélve a 6-9 évekre beültetett saját káderekről. Nem szégyellik ezek magukat, meglátjátok. A haggyadmá féle szellemifogyatékosoknak köszönhetjük hogy egy banánköztársaságban élünk.
2010.12.13 17:03:32Közbiztonság Szilárd?
haggyadmá:
De, védekezett.
Azért nincs olyan seggfej testvérem, mint a te testvéreidnek.
AlexWolf:
Na igen, tényleg IQ-teszthez kéne kötni a szavazati jogot...
2010.12.13 17:04:20layo
Azért az vicces, hogy mindig idekeveredik az indexre egy mazoista droid,aki szétcincáltassa magát, mint a mai napon ez a haggyadmá. Botrány, hogy nem lehet nyugodtan elégedetlenkedni :)
2010.12.13 17:05:31Birizga23
Haggyadmá:
Ezüsthajó... Kaya Ibrahim...stb.(=Polt Péter ), baklövés azért volt itt is ott is...én másképp rakok rendet. Nekem a rendrakás nem a szájak leragasztásával, a döntéshozatal megvonásával kezdődik és had ne soroljam mi nem tetszik ebben a rendrakásban. Úgy látom nem tudsz értelmezni, mint írtam nekem mindegy ki tesz jót ezzel az országgal, nekem egy a fontos, az itt élő emberek élete értelmet nyerjen! Egyébként ha jót cselekszik a kormány, akkor nem szorul a védelmedre!
Büdipeti:
Naivitás azt hinni, hogy külföldön minden ok. és teljes az élet. Én special hazajöttem, nem azért mert mazoista vagyok, hanem azért mert bárhova mentem, sajnos, nem sajnos itt érzem jól magam. Bárhova mész csak egy bevándorló maradsz ez van, lenéznek, 1000-szer többet és jobban kell bizonyítanod, nem könnyű, de a fizu az több, az tény. Ki kell menni meggazdagodni ,aztán haza kell jönni boldognak lenni, szerintem ez az ami működőképes.
2010.12.13 17:05:41haggyadmá
falcon2009: Jó ez a legyünk már becsületesek elv, csak az a baj, ha az egyik szereplő (mszp) kitartóan szemét, akkor nem érvényesülhetsz sajnos a becsülettel. Törekedni kell rá, de az asszimetriát a médiában nem lehet felszámolni, ha nem hozol ilyen radikális döntéseket. Az előző fidesz kormány nagy hibája volt, hogy nem takarított a közéletben eléggé és a szoci-liberális arcok olyan mélyre ásták magukat és az érdekköreiket minden felé a médiába (is) hogy még a jó dologkat is rosszként tudták kommunikálni és ezzel tönkretették az akkori fidesz kormány érdemeit. A rosszakat, amik mindig vannak, meg 20-szorosára erősítették fel. A média nagy hatalom, főleg a sötét embertömegek befolyásolására, ezt az mszp is tudta. Pont emiatt tolódott 2010-re ilyen szinten balra. Ezt szüntetik meg nyilván és én ennek örülök.
2010.12.13 17:06:30layo
ss helyett tj bocs
2010.12.13 17:07:26haggyadmá
AlexWolf: Én sem tudtam kik szavaztak a szocikra és én sem örülök, hogy kapcsolatom van velük még így virtuálisan sem.
2010.12.13 17:07:44Közbiztonság Szilárd?
Schobert Pákó:
A 6-9 évekre beültetett kádereket ki lehet majd rúgni, úgyis csak max. 2 milliós végkielégítést kaphatnak. :-)
2010.12.13 17:10:00xAnnax
De komolyan, haggyadmá, áruld már el, miért jó az, hogy a közmédia is csak 2:1-re bírják módosítani az arányt. Úgy szeretném megérteni.
2010.12.13 17:10:08Schobert Pákó
Haggyadmá te egy másik országban laktál az elmúlt négy évben? Láttál te már hírtévés híreket? Na AZ elfogult gusztustalanság ami ott megy. Ezt szeretnék most országos szintre, közmédiává fejleszteni ezek a szégyentelenek.
Példa: tegyük fel, hogy 1 éve Gyurcsány felavat egy traktorgyárat Miskolcon, és közben véletlenül belelép egy pocsolyába a felvételen.
Hogyan kommunikálja a te hírtévéd:
"A bukott miniszterelnök köznevetség tárgyává vált, amikor a szocialista fellegvárban, Miskolcon, izraeli import alkatrészekből készülő, minőségileg kérdéses traktorokat készítő üzemet látogatott meg."
És ezt így nem szabad, még ha egy tévé bevallottan egy párt kiskutyája, akkor sem. Érted már mi ellen berzenkedünk?
2010.12.13 17:13:12Beru
Közbiztonság Szilárd?,
éltem már akkor és tudom, hogy nem tájékoztattak Csernobilról másnap sem. Hogy mi lett volna, ha szólnak? Mondjuk akkor május elsején - lásd az akkori viccet - a dolgozók nem vonulnak fel sugárzó arccal. Vagy nem küldenek a térségbe kamionosokat. Vagy hamarabb tudjuk, hányszor kell átöblíteni a salátát. És sorolhatnánk. Ha emlékeznél azokra az időkre, akkor tudnád. és azt is tudnád, milyen előnyei vannak az egyetlen és kizárólagos, csak a nevében közszolgálati médiumnak.
2010.12.13 17:14:06AlexWolf
Schobert Pákó: Nem érti és soha nem is fogja. 2 lehetőség van:
1. vagy egy nem túl hülye troll, aki azt élvezi, hogy ellentétet szíthat.
2. vagy egy tök ***** orbanista.
2010.12.13 17:14:07Alf
@AlexWolf
tudod, ki?
a többség.
És innentől kuss van. Legalább most nem viperával verik a balosokat.
2010.12.13 17:16:22Schobert Pákó
Alf, fogják, de nem csak viperával, ne hidd hogy Pintér egy percig is gondolkodna egy taxisblokádnál, hogy milyen eszközökkel takarítsa el az útból a kocsikat és vezetőiket. Fog még vér folyni a Kossuth-téren 4 éven belül, meglásd, bár ne lenne igazam.
2010.12.13 17:17:44haggyadmá
Birizga23: Annyira jó ez a sok szelektív memória. A fidesz minden rossz vagy rossznak beállított döntésére emlékeztek, közben meg volt 8 év tetves kormányzás, amit elintéztek egy "ott is voltak hibák" szöveggel. A gyurcsánynál nem hibák voltak, hanem hardcore lopás, felelősség nélküli döntések százai, pofátlanság, pénztalicska. Újdonságot mondok, hogy külön részleget kell lassan építeni a bukott szociknak a sitten?
2010.12.13 17:19:17haggyadmá
Schobert Pákó: ATV-t néztél már? Akarsz még mondani valamit?
2010.12.13 17:21:21haggyadmá
xAnnax: Nem tudom. Amíg rtl klubok meg csiga2-k vannak a világon, soha nem lesz egyensúlyban a média.
2010.12.13 17:21:40Schobert Pákó
haggyadmá, ha zavar, ne nézd. Egyelőre a ti embereitek próbálják tönkrevágni a magyar szólásszabadságot, innentől kezdve óvodás dolog másra mutogatni. Amikor kettest hoztam haza fizikából, és azzal érveltem, hogy a tibike is kettest kapott, azt mondta faterom, hogy pont nem érdekli, hogy ki mit kapott rajtam kívül. Na ez van most is. Jujj de várom, amikor először otthon (csendben halkan, hogy a hittársak nehogy meghallják) elkezded szidni a Führereteket, hihi :)))
2010.12.13 17:23:13Alf
JA, az megvan, hogy budapest legdurvább épületét a legszebb helyen (TV székház) eladták 4 milliárdért egy cégnek, és 6 milliárdért bérelték vissza?
Voltak hibák
2010.12.13 17:23:53kotika
Jól bekajáltam. Most elmosogatom a szennyest és kiviszem a értelmes intelligens juhászkutyámat sétálni. Ő legalább pártállás nélkül szereti a barátait.És minden bokrot lepisil, ha jobbra, ha balra van.Egy igazi közszolgálati kutya.
Még mindig nem válaszolt az Index, hogy miért csak ezt az egy hírt lehet kommentálni a sok szarból. Titeket nem érdekel?.
KBSzilárd: mindkét változat helyes és használatos. Egyébként nem idézet(!),hanem közmondás! A köznyelvben a Mondj igazat honosodott meg leginkább./Szólások, közmondások gyűjteménye 1978/ Béke poraimra
2010.12.13 17:25:34Közbiztonság Szilárd?
Beru:
Én is éltem, és tájékoztattak.
Kamionosokat meg még jóval később is küldtek arrafelé.
A salátától meg lám, te is rákot kaptál, mert nem öblítetted át. És bele is haltál. Nyilván.
Alf:
A demokrácia lényege éppen az, hogy NINCS kuss.
Senkinek.
2010.12.13 17:27:48Közbiztonság Szilárd?
kotika:
Igen, mindkettő, kivéve a Mondj szóval kezdődőt.
(Attól, hogy közmondás, még idézted, nem?)
A köznyelvben stb. kezdetű duma pedig biztos hihető valahol, de csak duma, semmi alapja.
2010.12.13 17:28:06haggyadmá
Schobert Pákó: remélem türelmes vagy ;-) hihi
2010.12.13 17:29:37layo
haggyadmá: haggyadmá ezt a dumát.Hardcore pénzlopás most folyik az MNYP-vel kapcsolatban, ha nem vennéd észre.Meg nekem az is HC pénzlopás, hogy mindenhol kókler pártkatonák veszik fel a magas fizetéseket, nem a hozzáértők, mert azok közelbe sem kerülnek, stb...Neked az a feladatod,hogy felhúzzad az elégedetlenkedő(rendszerellenes) zembereket, akiknek az IP címei a Fidesz pártházába vándorolnak ?
2010.12.13 17:32:28kotika
Hagyaddmának üzenem, hogy mindig csak fidiéknél kerülnek sittre az előző kurzus lopói,mert itt nevesíteni lehet a hülyéket. De voltak törökök, akik elhajóztak a családi ezüsttel és a milliárdokkal,a székházból az üvegzseben túlra és leeresztették a függönyt rátok meg a szemellenzőt, a ködgyertya és a tűzijáték után.Ha érted miről beszélek.Vajjon miből van a fijúknak a kis vagyonkájuk. Bérből ,fizetésből, természetesen.
2010.12.13 17:33:03AlexWolf
azért ez a "többséges" duma is egy kicsit ferde. Szavazni elment a szavazásra jogosultak fele, amiből 2/3 igaz a fideszre szavazott, de ha az egészet nézzük, akkor az még mindig csak a teljes lakosság 1/3-a.
2010.12.13 17:33:20haggyadmá
layo: Most lebuktam. Nem baj, ip-k megvannak, hamarosan kopogtatnak nálad is. (Ezt magadtól találtad ki vagy segítettek?) OMFG... Ne a bukott titokminiszteretekből indulj ki!
2010.12.13 17:33:34Schobert Pákó
Haggyadmá, emlékezz majd erre a pár sorra, amikor 2-3 év múlva először elgondolkozol komolyabban ezen, hogy hoppá, lehet hogy mégsem minden úgy van ahogy mondták?... Amikor kinézve az ablakon tüntetőket látsz vérezni, a tévében meg orbáncka épp óvodásokkal játszik teljes idillben, mert a központi információadás pont ezt teszi majd lehetővé nekik, hogy eltusolják a valóságot. Mert hogy két éven belül éhségtüntetések lesznek, az nem kérdéses. De akkor majd jön a mi Pintérkénk, és úgy szétlövet mindenkit legyen az szoci avagy jobbikos, hogy öröm lesz nézni. Sajnos kevesen fognak tudni róla.
2010.12.13 17:34:28Beru
Közbiztonság Szilárd?,
a rákkal ne viccelj, nem tudhatod kivel beszélsz és az épp mivel küzd.
De fontosabb, hogy a csernobili tájékoztatás csődje tökéletes példája annak, hogy milyen az, ha nem nézik felnőttnek a lakosságot és nem adnak híreket egy eseményről. azt hittem, tanultak belőle. (itt pedig bővebben:
[link]
2010.12.13 17:34:52haggyadmá
AlexWolf: Ez a választási rendszer, igen. Így nyert az mszp is annak idején. Mit nem értesz?
2010.12.13 17:35:22layo
haggyadmá: hát okkó meg mazoista vagy :)
2010.12.13 17:38:38AlexWolf
haggyadmá: látom szövegértési problémákkal is küzdesz. Én csak azt mondtam, hogy amit alapból állítanak már az is valótlan, mármint, hogy Mo. 2/3-a őket támogatja. Jó az bő 1/3-nak is. A másik 2/3 meg majd elválik mit csinál.
2010.12.13 17:39:40haggyadmá
layo: az sem, csak kiállok az elveim mellett. A szocik és az elődjük az mszmp annyi gyalázatot tett már az országgal, hogy akkor sem állnék melléjük, ha gyurcsány személyesen garantálná nekem a heti egy nokiásdobozt. Elégedetlenkedjetek, rettegjetek, féljetek és majd 4 év múlva választások lesznek, mondjatok ítéletet a szavazásnál, ahogy azt a nagy vezér, gyurcsány is javasolta, mikor mi elégedetlenkedtünk. ;-)
2010.12.13 17:40:15layo
haggyadmá: talán kopogtatni nem fognak, de tudod, nyilvántartanak, nyilván tartanak Tőled...
2010.12.13 17:40:50LARSEN-NIELSEN
Az index.hu aluliskolázott, szuperdilettáns, HSZ-t is csak könyvespolcon látott cikkírója ismét hozta a formáját...
Már leírtam néhányszor, hogy nem MÉDIÁK, hanem:
MÉDIUM = EGYES SZÁM;
MÉDIUMOK vagy MÉDIA: TÖBBES SZÁM!
"MÉDIÁK" szó nincs!!!
Aki nem tud magyarul írni, az menjen már el árufeltöltőnek vagy havat lapátolni!
2010.12.13 17:42:48layo
haggyadmá: hahaha csak kár hogy a vezíred nem áll ki az elvei mellett.
2010.12.13 17:43:05Birizga23
Haggyadmá
Elismerem az MSZP béna volt ahhoz, hogy ezeket a kemény lopásokat a jobboldalon feltárja. Ez tény, ehhez tényleg kevesek voltak! A másik Te tényleg elhiszed, hogy az általad pártfogolt pártnál ilyen fusi-musi, lopok-adok -veszek nincs? Miért lennének ők különbek? Mert gazdagabbak, vagy mert becsületesebbek? Ugyanmár, majd, ha egyévi jövedelmüket felajánlják, akkor elhiszem róluk, hogy ők az igazmondó juhászok. Máskülönben ahhoz mit szólsz, hogy az átkos balos 8 év alatt a jobbos barátnőm vezető beosztásban ült egy állami vállalatnál, most, hogy az általa megválasztott párt a hatalomra került úgy néz ki elveszíti a munkahelyét, mert ma megtudta, 35 év felett, nics szükség a munkaerejére, mert 35 év felett az ember már nem tud semmit. Ezt ma hallottam, ez élő dolog, hogy történhet ilyen? Megjegyzem a barátném is csak csodálkozik.
2010.12.13 17:43:27SanX
Király! Végre kirúgják a sok naplopót! A kereskedelmi TV-k harmadannyi emberrel csinálnak jobb műsort.
Végre megcsinálja a Fidesz amit ígért! 3 közszolgálati TV? Mi a francnak! Ki nézi az M2-t, most komolyan?! Remélem 1 csatorna lesz, teljesen mindegy mit nyomnak rajta, maximum a híradót nézem meg (meg nagy ritkán egy jó filmet, amit nem nyomnak tele szaros reklámokkal).
2010.12.13 17:46:13Schobert Pákó
Haggyadmá az a baj, hogy nem veszed észre, hogy ezek épp azon mesterkednek minden eszközzel, hogy senkinek ne legyen esélye ellenük négy év múlva legálisan. Pont ezen céllal rángatták bele a határon túli magyarokat az ügybe az aljas népszavazásukkal, hogy onnan legyen nekik plusz másfél millió szavazójuk, szerencsére nem jött össze nekik akkor, de most tuti egy-két éven belül előhúzzák azt is a kalapból. Szegény erdélyiek akik csak dunatévét kaptak eddig is, úgyis azt hiszik, hogy itt vannak a gonosz komcsik, meg a szent orbánék, tehát ha megkapják az állampolgárságot ők is rájuk fognak szavazni. Gusztustalan gátlástalan banda.
2010.12.13 17:47:14layo
SanX: persze persze, ebben igazad van !! Csakhogy itt most nem erről van szó.
2010.12.13 17:47:37Schobert Pákó
Birizga23 haggyadmá is fog itt még csodálkozni, csak még nem tudja elképzelni a szeme előtt lebegő narancssárga köd miatt. De fog majd, az lesz a nagy muri.
2010.12.13 17:52:56Birizga23
Haggyadmának még egy mondat oszt kész. A 2/3-dal nehogy már azt hidd, hogy ez az ország akaratát prezentálja: ebben a két harmadban van bőven minimum egy harmad, aki kiábrándultságból odavágott nekik egy X-et, nekem most már totál mindegy alapon- na ezek alkotják azokat a gyenge láncszemeket, amin meg fog bukni a következő választásokon a mutatvány , mert ezek ingatagag szavazók, most a baloldalt hagyták cserben, 4 év múlva meg a főnöködet fogják:-)
2010.12.13 17:55:03haggyadmá
Birizga23: Példa, hogy nem párt kötödés alapján osztják a pozíciót. Kétlem, hogy a barátnődről 8 évig tudták a párt kötödését és a helyén hagyták. Ha meg igen, akkor jelentéktelen helye volt politikai szempontból. Elhiheted, hogy a szocik pont nem arról híresek, hogy nem foglalkoztak a politikai hovatartozással. Nincsenek illúzióim, hogy a jobb oldalon csak angyalok vannak és minden szoci és szimpatizáns bűnöző, ez nyilván nem így van. Biztos voltak érdekes dolgok az előző fidesz kormány idején is, de ahogy a jog mondja, nem vagy bűnös, míg nem bizonytják a bűnösséged. Az akkori fidesz visszaélések piaci legenák kategória, most meg tucatszám vannak előzetesben a szocik. Igen, még őket sem ítélték el jogerősen (nem mindet) de véletlen nem kerülsz előzetesbe egy fél évre.
2010.12.13 17:57:23Birizga23
Egyébként meg miért balos egyből és miért ellenség az, aki nem jobbos? Ergo, aki nem jobbos, az nem rendes ember? Ill. aki nem jobbos annak már alapból nincs igaza? Régi felfedezésem, sok vita után-a balosok elfogadják a kritikát, sőt maguk is kritizálnak, konklúzió, ha kimondom, hogy igen hibáztunk, akkor mi vagyunk a hibásak. A jobboldali érzelmű emberek, sose kritizálják pártjukat, ott minden mintaszerű, ők sose tévedtek-tehát valami isteni és emberfeletti erővel rendelkeznek, és embereket megcáfoló módon sose hazudnak és sose hibáznak. Lehet holnaptól jobbos leszek és ezáltal tökéletes:-)
2010.12.13 18:00:23Schobert Pákó
Birizga olyanok ezek mint a hitgyüli, csillogó szemmel nézik egymást és urukat, közben eszükbe nem jut, hogy a rossz oldalon állnak. Szerencsére sok köztük a korábban említett fingomsincsapolitikáróldeazmszpérenemszavazokajobbikosokmegnácikezértafideszreszavazok-típusúak, akik négy év múlva nem rájuk fognak hálistennek szavazni.
2010.12.13 18:01:19haggyadmá
Birizga23: Nem főnököm a fidesznél senki, gondolom neked sem a Gyurcsány vagy Mesterházi. 2/3-ra nyilván a választási rendszer miatt hivatkoznak. Igazad van, hogy ez nem 10 millió Magyar 2/3-a, de a rendszerváltás óta eltelt szavazások legnagyobb aránya, a parlamenti helyek 2/3-a, amit egy pártra adtak le. A választási rendszer nem kérdezi meg miért szavazol valakire. Azonos értéke van a kiábrándultságból vagy elvből leadott szavazatnak. Ha olyan szép lett volna az élet mszp idején, nem lettek volna ilyen sokan a kiábrándultak. 4 év múlva bármi lehet, akkor megint a szavazókon lesz a döntés. Eldönthetik jobb volt-e az mszp, vagy nem. Ez van.
2010.12.13 18:03:50haggyadmá
Birizga23: "Nincsenek illúzióim, hogy a jobb oldalon csak angyalok vannak és minden szoci és szimpatizáns bűnöző, ez nyilván nem így van."
Szövegértés: 1-es
2010.12.13 18:04:14Schobert Pákó
Haggyadmá ez a "négy év múlva bármi lehet" ami épp kérdésessé válik az új médiatörvény miatt, nem érted?
2010.12.13 18:06:03Birizga23
Tévedsz haggyadmá, a barátnőm férje a helyi fidesz alapítója volt. Ezt mindenki tudta róluk, róla. Mivel ismert emberek a településükön, ez nyilvánvaló és nem titok senki számára. Sőt, hogy fokozzam az érzelmeket, a közvetlen főnöke, a hivatal vezetője kemény balos és frankón tudtak együtt dolgozni. Jött a kormányváltás, a balos főnök egyből repült, oly módon, hogy bement dolgozni és rácsörögtek, nyugodtan pakolhat, holnap már nem is kell bejönnie. Újabb fordulat, a hivatal élére 29 éves kislány került, alá pedig 26 éves kis barátnője. Na, ez van, ennek megoldására kevesek vagyunk, de ha Te, vagy ÉN itt nyíltszínen kultúrálatan vitatjuk meg különbözőségünkből fakadó nézetkülönbségeinket , már sokat tettünk azért, hogy ezekkel a városi legendákkal szembemenjünk!? No, meg hát akár példát is mutathatunk , megcáfolva jobb és bal oldal közötti örök ellentétet.
2010.12.13 18:07:02Közbiztonság Szilárd?
LARSEN-NIELSEN:
"Aki nem tud magyarul írni, az menjen már el árufeltöltőnek vagy havat lapátolni!"
Előtted a választás: mi akarsz lenni, árufeltöltő vagy hólapátoló?
Mert sok baromságot hordtál össze, amiből látszik, hogy nem tudsz magyarul.
Még rosszabb, hogy ezt a sok baromságot állítólag már sokszor leírtad.
Csak gondolkozz el olyanokon pl., hogy a magyar többes előtaggal nem képez összetett szavakat. Márpedig média- előtagú szavunk van egy pár (médiahatóság, médiamunkás, média szak stb.). Ezek szerint ez csak egyes számú főnév lehet.
Ha pedig egyes száú, akkor a többes száma csaki médiák lehet, mivel a magyarban a többes szám jele kizárólagosan a -k.
A magyar NEM vesz át idegen többes számot.
Nem várom, hogy megértsd, túl hülye vagy hozzá.
Beru:
Ja, hogy te 25 évvel később kaptál tőle rákot?
Aha.
2010.12.13 18:07:30Birizga23
Haggyadmá, ne osztályozzál kérlek, nem vagyok én kisöcsi!
2010.12.13 18:22:23ThomasGreg
Végigolvasva a kommenteket, szentül meg vagyok győződve, h "haggyadmá" egy pártkatona. Ez tutibiztos.
Csak azt nem tudom eldönteni, h melyik párté.
Vajon a Fidesz "küldte", h terjessze az igét?
Vagy az MSZP, h hergelje a ballibbolsevikgyurcsányista tömeget (vagyis MINDAZOKAT, akik nem értenek egyet a Fidesz lépéseivel - a kőkemény Fidesz hívek szerint) az "ellenség" nevében?
Őszintén szólva a második szerintem a valószínűbb, mert a Fidesz nem ennyire hülye, jobban értik ennél a tömegeket mozgató erőket/érzelmeket.
2010.12.13 18:23:38Schobert Pákó
Thomas Greg nehogy azt hidd.
2010.12.13 18:28:15nemo39
Egyesüljünk Észak-Kóreá-val!
2010.12.13 18:29:31ThomasGreg
Schobert Pákó: Mármint melyiket ne?
Az felvetésem, v. h ..jobban értik?
Egyébként összeesküvéselmélet forever!
2010.12.13 18:39:07Blogger Géza
Huh, a fene hitte volna, hogy az adónkból ennyi médiamunkást tartottunk el eddig...
2010.12.13 18:41:16Dr. Eher
"médiák"
WTF ??? Miért nem egyből médiákok? ^^
wiki: A fogalom a mediáció, tehát a közvetítés szóból eredeztethető, a médium pedig közvetítőt jelent. Ennek többes számú alakja a média.
2010.12.13 18:52:38Dr. Eher
"dekonstruktőr
Az összes szoc-li kormány tiszteletben tartotta, hogy a médiakuratóriumok politikailag vegyesek legyenek, 94-en is, amikor nekik volt kétharmaduk. Ezzel szemben a mostani kormány kezdettől hallani sem akart az ellenzék jelenlétéről a közmédiumok felügyeletében. Aki nem érti, hogy ez mit jelent, az megérdemelne még tíz év Rákosi korszakot."
Az lesz, Rákosi Viktor diktátorral az élen. Holnap bevezetik a karlendítést és a Heil Viktor köszönést is. Mondjuk a zsidóüldözést nemtom hogy tudják majd belemagyarázni a pártprogramba, az 1. számú áldozat ugyanis Orbán Ráhel lehetne...
2010.12.13 18:55:04hinar
Én csak egy dolgot nem értek, a cikk végén:
„Az nem megy, hogy elfogadjuk a tisztséget, majd szembeszegülünk a megbízóval” – nyilatkozta az MTI vezérigazgatója, aki az interjú később részében megjegyzi, hogy szerinte "egy közszolgálati médium legyen lojális a kormányhoz és tisztességes az ellenzékhez".
Azt elfelejtik a kedves politikusok, hogy a közmédia és a közszolgálati televíziók és rádió az az embereké. Mert a mi adóforintjaikból fizetik, nem az aktuális hatalmon lévő kormány, hanem mi. Mivel a kedves politikusok fizetését is az a 3 millió magyar fizeti, akik befizetik havonta az adót.
Sajnálom, hogy ez még nem jutott az eszükbe.
2010.12.13 18:57:58randomburvi
és ez még csak a kezdet..
Orbán paranoid. Ezekből lesz a legkeményebb diktátor.
Tanulgassátok a karlendítést..nemsokára szükség lesz rá.
2010.12.13 19:01:51rakaz
Ki tud nekem, választ adni arra a kérdésemre, hogy ez a csajszi, vagy gádzsi tökmindegy, haggyadmá
mennyit kap ezért a bérkommentekért??????????
2010.12.13 19:11:30marhaszív
úgy látom vannak itt jó néhányan, akik egyrészt abban a tévhitben leledzenek, hogy itt valaha is volt ún. független és szabad média.
a másik, egy pillanatra se gondolja már senki, hogy az mszp, illetve a fidesz, a háttérben nem nagykoalícióban lopnak-rabolnak. nagyon, de nagyon naiv, aki azt hiszi, ezek a pártok egymás ellenségei. csak figyelmesen figyelni kellett volna az elmúlt 20 év eseményeit.
kizárólag "pitiáner" (max. néhány száz milliós) büntetőügyek folytak és folynak.
ugyan már, hol vannak a 10-20-30-40-50-100-stb-stb. milliárdos nagyságrendű kollektív pártlopások? soha, de soha, nem fognak ezért felelősségre vonni senkit ezekért ebben a kurva országban.
és még verik itt egyesek a hülye nyálukat, hogy az mszp vagy a fidesz lopott többet. mindkettő és együtt, basszátok meg!!! mikor fogjátok már végre fel!!!!
2010.12.13 19:26:09nápolyi maszti
Érdekes, hogy ami itt mostanában folyik, azt egyes hozzászólók "rendrakás"-nak minősítik. Lenyúlni a magánvagyont, kirugdosni mindenkit, aki nem a mi kutyánk kölyke, kinyírni , akinek ellevéleménye van (Alkotmánybróság, Költs. tanács), a sajtót eszelős büntetésekkel lábhoz kényszeríteni, a gazdaságot irracionális, voluntarista technikákkal szétzilálni stb. stb. -- akinek ez bejön, Rákosi alatt elélvezett volna!
2010.12.13 19:47:18aáb
@Dr. Eher
Úgy látom, van, aki write only üzemmódban maradt. Kioktató stílus van, tudás nincs.
2010.12.13 21:05:44haggyadmá
rakaz: Kicsit szűk a látóköröd. Hozzá vagy szokva, hogy véleményed csak akkor lehet, ha megfizetik? Szánalmas...
2010.12.13 21:09:51haggyadmá
Te mekkora hülye vagy ember! Orbán Ráhel zsidó, a többi 4 gyerek nem. Orvoshoz szaladj le gyorsan! Te is a véleményeket meghallgató, elfogadó, udvarias baloldali szavazó lennél, akivel korábban már példálóztak és aki nem rasszista bezzeg a náci fideszesek?
2010.12.13 21:09:51Atisz
Hibás a cím: "Bejelentették az önálló közmédia megszűnését".
Soha nem is volt önálló a közmédia, mindig az adott kormánypárt(ok) utasításait követte. Emlékezzünk csak 1998-ban hogy eltűnt Bánó, Orosz, Gyárfás, stb. majd hogyan bukkantak elő a süllyesztőből ugyanezek 2002-ben, majd hogyan tűnt el újból 2009 szeptemberében.
Kár ezen felháborodni, főleg olyan esetben amikor egy demokratikus jogállamban egyedülálló módon 2/3-os többsége van a kormányerőknek. 2002-ben azért veszített a Fidesz elsősorban, mert nem söpörte ki a médiumokat. Miért követné el ezt a hibát ismét 2014-re?
2010.12.13 21:10:23haggyadmá
Az előző @Dr. Eher professzor úrnak ment, csak lemaradt az eleje.
2010.12.13 22:02:46Amidazophen
Pontosan ugyanúgy megy a vezetők részéről a politikai seggek kinyalása, ahogy az nem a Kádár-, hanem a Rákosi rendszerben volt. Jellegtelen kukacok, semmiféle emlékezetes szakmai produkcióval a hátuk mögött a nagy Szalai Annamária és a fidesz iránti végtelen hűségtől áthatva kerültek ezekbe az elnöki székekbe, ahol majd a hóhérmunkát kéjjel fogják elvégezni.
Közszolgálati médiánk az 1960-as albán szintre zuhant.
Béke poraikra!
2010.12.13 22:15:26jazzcool
a mintegy 700 ezer állami alkalmazott fél százaléka dolgozik a közmédiában. valószínűleg lehet létszámot csökkenteni, és ezzel valamennyi pénzt talán megtakarítani. de a központi költségvetés szempontjából az lenne a jó, ha a 700 ezres számot sikerülne legalább 500 ezerre leszorítani, amiről folyamatosan beszél pld a kormánytól nem messze álló Demján Sándor.
amúgy a közmédia - függetlenül az összevonástól, vagy éppen ezért is - a hírpiacon nemsokára vizsgázni fog. azaz ha nem sikerül minőséget előállítani, nézettséget, hallgatottságot, látogatottságot (online) növelni, akkor a dolog megbukik, a 65 mrd forint kidobott pénz lesz. ez pedig senkinek nem lehet az érdeke, legkevésbé a kormánynak nem - szvsz.
2010.12.13 22:34:53CSÉ
Már a kormányváltás előtt átvették a közmédiumok irányítását (pl. repült a Pártkelte). Tehát most nem azért alakítják át, hogy átvegyék, mert az már megtörtént.
A tv csatornák meg a rádiók különben már rég nem jelentenek akkora súlyt, mint a '90-es évek elején.
Ha átalakítják, akkor csak jobb lehet. Kb. fele ennyi pénzből sokkal jobb műsorokat lehetne csinálni, csak jelenleg sokan vmi kifizetőhelynek tekintik az intézményeket.
2010.12.13 22:37:58mediacapic
Aki csak!!! a közszolgálati médiákból szerezte az információkat az elmúlt 5-10 évben, az megérdemli! Aki ezután is onnét tervezi, azzal meg nem lehet mit kezdeni...!
2010.12.13 23:59:37LARSEN-NIELSEN
Közbiztonság Szilárd? !
pont az ilyen szellemi nímandokkal van a baj, mint amilyen te is vagy, kár is magyarázni nektek bármit is! Nézz már utána, milyen sületlenségeket írsz és csak utána hülyézd le a másikat!
2010.12.14 07:30:21pcr
Ki az aki a közmédiát nézi, vagy hallgatja?
Még "joóóó", hogy a mi pénzünkből megy ez is.
2010.12.14 12:36:40KWP.
Én személy szerint egyetértek a közmédiumok mostani (tervezett ) összevonásával, -hiszen gondoljunk ennek a költséghatékony voltára....
2010.12.14 13:59:17Közbiztonság Szilárd?
Dr. Eher:
És csak jönnek a barmok szépen sorban...
Mutass már egy olyan szabályt, te tökkelütött, ahol a magyar - mondom: MAGYAR - nyelvben az -um végű főnév többes száma -a végű...
LARSEN-NIELSEN:
Az ötlet nem rossz, csak neked kéne megtenned, seggfej.
Vagy tanulni egy kis magyar nyelvtant. Ha már az iskolában nem tetted meg.
Íme, egy kis szakirodalom, kifejezetten a hozzád hasonló nagyon hülyéknek:
[link]
(Azt talán tudod, ki az a Nádasdy Ádám, aki írta.)
2010.12.14 23:19:57KWP.
A véleményem szerint (az új médiatörvény szerint) a klf közszolgálati tartalomszolgáltatók összevonása, -már csak gazdaságossági szempontok alapján is--- előnyös lehet, -mivel anyagi erőforrások felszabadításával járhat, -ami mindenkinek előnyös.
2010.12.14 23:24:01KWP.
A Dr Eherről pedig az a véleményem, -hogy a doktorátusát (a stílusát tekintve) a lengyel piacon vette. No komment...
2010.12.15 01:57:20barbárország
Közbiztonság Szilárd: Jelzem, valóban többesszámban a média, az egyesben a médium a helyes, ugyanis a jövevényszavak tömeges megjelenésekor /90-es évek vége/ az MTA nyelvi intézete hozott egy olyan döntést, hogy bizonyos esetekben a magyar nyelvtan is alkalmazhat kivételeket, és pont a médium-média esetét hozták fel példának. Pl. a Kossuth rádió nyelvművelő műsorában hosszas folyt erről az akadémiai vita, ez lett a végeredménye, onnan tudom, hogy hallgattam.
2010.12.15 16:42:33Retkesparszt
ki a sok komcsival!!!!!!! gooooooo outttt
2010.12.16 13:36:29v.peti
Hajrá FIDESZ csak így tovább mit tudják?mit jelent
a komcsik meg a maszopók 4 szer söpörték le a nép padlását.